Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spørsmål angående D-link DWL-G510

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliter litt med et D-link DWL-G510, problemet er at når jeg bruker dette kortet så tar makinen "tenke" pauser hvert 30sek som varer i kansje 0,5-1 sek. Hvis jeg bruker vanlig kabel istedefor D-link kortet (tråløst) så har jeg ikke dette problemet. Leste en post angående dette problemet her på forumet et sted og testet det med positivt utfall... Det jeg lurer på er om noen som vet hva dette skyldes og om det finnes en løsning på problemet (uten å ta ut kortet å hoppe på det :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme kortet, uten problemer. Vel og merke "Rev. C" som har Ralink chipset.

- Bruker du Dlink sitt opplegg for tilkobling, eller Windows sitt?

- Har du prøvd med nyere drivere? Det ligger noen på windowsupdate som du må søke etter manuelt. Men bare hvis du har Rev. C av det kortet altså....

Står noe om det her:

http://forums.whirlpool.net.au/forum-repli...cfm/597792.html

Lenke til kommentar

fant noen drivere på windows update men disse var vel egentlig for å øke avstanden til routeren slik jeg forsto... kortet er forøvrig en rev. C2 hvis det sier noen noe. Er ikke PC-en i seg selv som hakker men er skyper også wow, så jeg tenker at kortet kansje "timer" ut eller noe slikt?!?!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei, dere som har DWL-G510.

Skal den lyse straks du putter den i PCI slotten?

Har installert driverne først, så installerte jeg den i PCI slotten, men det skjer ingenting.

Ingen lys som blinker og maskinen finner den ikke når jeg søker etter ny hardware.

Er den mest sannsynlig ødelagt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...