Gå til innhold

Spill med støtte for mus og tastatur

henky

Anbefalte innlegg

fikk nettop mus og tastatur fra komplett.no i posten. tenkte å bruke det til Unreal Tournament 3, som da jeg forhåndaberstilte det hadde slippdato 20. november. siden det nå er utsatt til 1. Februar lurer jeg på..

Er det noen andre spill til ps3 som støtter mus og tastatur, både ute nå og kommende. litt kjipt å ha et sett liggende uten å ha noe å bruke det til..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har også BT mus & tastatur å det er jo gull å ha til å sende meldinger til venner å smurfe internett med nettleseren osv...

Ellers har jeg ingen spill som støtter det, å UT3 tror jeg ikke brlir så bra som navnet og historien skulle tilsi... (kun etter hva jeg forventer utfra hva jeg så i traileren, who know..)

Synes uansett det er kjekt å ha tastatur til å skrive med.. Med 2.0 får man jo organisere filmer å musikk etter egene mapper, noe som hadde tatt 4ganger så lang tid om jeg ikke hadde hatt tastaturet... :D

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

sant det men når det er pc til å bruke på nett i huset, overgår den ps3'en en lang gang i dette. vet ikke om det er noe galt med tv/skjerm men hele bildet vises ikke og dette er lettere å avdekke med ps3kontroller enn musa.. får vel vente i spenning på spill med støtte for mus/kb. utrolig irriterende at ut3 ble utsatt så lenge.

Lenke til kommentar
fikk nettop mus og tastatur fra komplett.no i posten. tenkte å bruke det til Unreal Tournament 3, som da jeg forhåndaberstilte det hadde slippdato 20. november. siden det nå er utsatt til 1. Februar lurer jeg på..

Er det noen andre spill til ps3 som støtter mus og tastatur, både ute nå og kommende. litt kjipt å ha et sett liggende uten å ha noe å bruke det til..

Er selv litt nysgjerrig på dette spørsmålet, har noen test spill på PS3 som støtter mus og tastatur med mus og tastatur?

Blir spill til PS3 i fremtiden fult ut kompatible med mus og tastatur vil nok jeg kun bruke PC til spill utenfor huset.

Lenke til kommentar

for tiden bare UT3 som er/blir kompatibel mes mus+tastatur. kan se begge veien om det er bra eller dårlig med mus+tastatur til konsoll. men siden det ene spillet jeg kjøpte mus og tastatur til er utsatt hinsides hadde det vært kult med noen flere å se fram til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...