bull7 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg har kjøpt en compaq nc6000 på finn. men mus er nervøs/hakker umulig å holde musen i ro. så den går det ikke ann å bruke. jeg har lastet ned nyeste driver men det hjalp ingen ting. noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 mulig det er musematten din om du har en, hvitt pleier å funke dorlig på optiske mus. Lenke til kommentar
bull7 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 musmatte? PC-en er bærbar. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 DA må du skrive at den er bærbar da. Sjekk om det ligger noe rusk på musa eller kanskje du bare har to fingre nedi samtidig Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har du prøvd å justere ned følsomheten på touchpaden? - Jeg antar det er touchpad du mener(?). Om følsomheten er for høy, vil du oppleve sånne ting som du beskriver. Lenke til kommentar
bull7 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 derfor jeg la den under bærbare datamaskiner da. touchpaden og styrepinnen. ingen av dem virker som dem skal. hvis jeg kobler til en extern mus blir det litt bedre men langt fra helt bra. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Haha, dette har skjedd meg også. Fiksa det ved å trykke Ctrl + Alt + Del en gang, og gå ut av det med en gang etterpå. Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå