Gå til innhold

Vi runder snart år 2007, hvem vil du takke for godt arbeide her i forumet?

Stem fram tre vinnere av HW-T-skjorte  

399 stemmer

1. 1. Hvem mener du har gjort seg fortjent til original HW-T-skjorte?

• norbat
      51
    • Simen1
      94
    • Hårek
      5
    • Frekkas
      1
    • Ueland
      12
    • Stian89
      2
    • Wh1te
      6
    • Torbjørn T
      3
    • Alastor
      9
    • svinepelz
      1
    • Aetius
      1
    • Saluttknall
      7
    • Snorre
      7
    • TCi
      5
    • Dotten
      28
    • [GDI]Raptor
      2
    • ATWindsor
      6
    • Avean
      5
    • Melisma
      5
    • KVTL
      1
    • Robbiedeluxe
      5
    • Kagee
      2
    • cun (Cuncuetzan)
      7
    • MindTooth
      1
    • Tom Waits For Alice
      33
    • psilocybe
      9
    • PencilCase
      8
    • Hyrlen
      2
    • Mevon
      1
    • Lycantrophe
      3
    • Kontorstol
      2
    • PMnormal
      7
    • Natrium
      1
    • Anew
      2
    • ilpostino
      14
    • darkness|
      4
    • modin
      1
    • Jooakim
      44
    • Bakaxel
      2

Anbefalte innlegg

Jeg er enig! Poenget mitt var at slike tråder ender opp med et "for" sterkt fokus til moderatorer, og alle de andre "hverdagsheltene" kommer i bakgrunnen. Så synes jeg også at det ofte blir snakk om teknisk kompetanse hos de nominerte, og da kommer "de andre" enda lengre bak i køen.

Selv nominerte jeg en for mange ukjent bruker ved navn Saluttknall. Han er ingen racer på det tekniske, men derimot som et friskt, og ikke minst humoristisk innslag på forumet, har han gitt meg stunder hvor jeg har falt av krakken i latterkrampe.

Dessuten synes jeg det gis ros til moderatorene gjennomgående i løpet av hele året, i diverse tråder.

Helt til slutt vil jeg si at du hadde fått min stemme, hvis du bare ikke hadde byttet ut stålavatar/navn! Hva i alle dager betyr "Heilage"? Og hvordan kan "han" konkurrere med gamle Bob?

:cool:

Vi ser ut til å være uenige i hva gode bidrag til forumet er, men det får så være. ;)

Forøvrig, jeg hadde mine grunner til å bytte nick og avatar. De trenger ikke å bli diskutert her. :)

(Ja, jeg savner å se Bob ved siden av mine ord iblant)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jooakim og TST + Ueland.

Jooakim for å ha komt med nesten alle guidene på CS Forumet, og TST + Ueland for Spill servere. :)

EDIT: Stavefeil.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Da blir det nok Jooakim som har gjort CS forumet fra et normalt forum, til et supert forum, med masse guider.

Jooakim får da min stemme. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

For dere som ikke veit hvem Jooakim er, så er han nok forumets "guide-maker".

Her ser vi alle guidene hans, og alt han har gjort for forumet.

Han har også egen sticky her på forumet, med en liten oppsumering.

- Nok forumets beste guide skriver, og jeg vil kalle han "Petter smart sin lille hjelper." :)

EDIT: Oopps, feil link til han sticky, oppdatert nå. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Synes jarmo har bidratt en god del men siden han er diskvalifisert, synes jeg egentlig at Snorre har gikk meg og andre grundig hjelp og har holt latteren i meg helt siden jeg startet.. STÅ PÅ!

Takk så mye for nominasjonen. Jeg har ikke lagt merke til tråden før nå, og hadde ikke ventet meg at jeg var på listen over de nominerte. Det er vel ikke mye jeg liker bedre enn å hjelpe forumbrukere i nød. Om jeg oppfattes som morsom er det sannsynligvis ufirivillig. XP Neida, jeg kan til tider være i besittelse av litt humor.

Snorre :new_woot:

Han er kongen i å stenge tråder!

You rock!

Jeg vet egentlig ikke om jeg skal takke eller føle meg litt tatt her. Men du får nå en takk alikevel. Som moderator må jeg jo stenge litt tråder iblant. Men for å være ærlig tror jeg faktisk ikke at jeg er kongen av trådstengerne. Er nok ikke usannsynlig at det er moderatorer som stenger flere tråder enn meg. ; )

Snorre var jo veldig alvorlig på og få det til og bli respekt på forumet så min stemme går til han.

Hmmm, var jeg virkelig det. Kan nok hende. Respekt er aldri dumt. Er tydeligvis en del som tror at repsekt ikke er noe man trenger å tenke på når man sitter bak en dataskjerm. Men der tar de altså feil. Respekter andre, så respekterer de deg. Om de ikke gjør det kan man hvertfall tenke på at man er bedre enn dem. Så slik er det. Takk for nominasjonen og all lyke til videre me forumlivet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...