outlanderfan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har nettopp chippet opp min Outlander 2007 med RalliTronic. Effektøkningen skulle være fra 140 - 167 hk og fra 310 - 365 Nm. Syns ikke økningen merkes noe særlig, og lurer på om andre har noen erfaring med dette. Dette var første bil av denne typen forhandleren gjorde dette med, og de var også overrasket over hvor lite dette merktes på bilen. Arbeidet ble utført på merkeverksted og skal være gjort etter boka. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis du har en Outlander kan denne klubben være noe for deg http://www.mitsubishi-klubben.no/ Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det var litt skufende å høre, vi har samme bil og er ute etter chiptuning, noen forlsag hvor og hvordan dette kan gjøres? den 140'en som sitter inn føles veldig slapp Lenke til kommentar
Revi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vet det er endel som har satt på bokser fra KCR o.l og de sier at de har fått god effektøkning, men så er det dette med garantien da..... Men at 2 literen på 140 hk er slapp, det forstår jeg ikke helt. Jeg har nå snart 10.000 km på telleren, og jeg synes den går som bare det. Endel av de første bilene som ble levert var programert litt "uheldig", så de var ikke noe pigge opptil ca 1800-2000 rpm. Etterhvert begynte de å programmere om og da ble det bedre. Min er litt slapp langt nede i registeret, men jeg synes den er direkte pigg fra 1.500 og opp til 4.000 rpm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå