Ethernet Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Åh. Jeg gikk over fra ubuntu til Fedora nå, for å se om det støttet det trådløse kortet mitt bedre enn ubuntu gjorde, det var så mye tull med det. Så jeg har fått installert og alt, så ser alt ut til å fungere. Klikker på datamaskinene oppe hjørnet, og velger mitt trådløse nettverk, som den har funnet av seg selv. så skal jeg koble til, og så kommer de to "ballene" når man kobler til nettet. etter drøye 2-3 sek, blir de bare borte, og alt av "nettverks-ikoner" oppe er borte.. Network devices, sier at kortet er aktivert, og alt ser ut som om riktige drivere er installert for enheten. Anyone? takk Endret 17. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Decline Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Høres ut som du bruker network-manager? Isåfall, prøv å skriv "nm-applet" i terminalen, for å starte det derfra, kanskje du får noen tilbakemeldinger da om det faktisk kræsjer... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hmm. Ja, får prøve det da. Det er ikke noe mer jeg kan prøve i samme slengen? Edit: Skriver i Fedora nå Bare restartet maskina, så funket det av en eller annen grunn Endret 17. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Decline Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Du kan også prøve å kjøre kommandoen "iwconfig" før og etter du prøver å koble til. Den viser tilkoblingsstatus. ESSID ="" betyr at du ikke er koblet til noe... Men jeg har ingen smarte tips for å fikse det, har ikke opplevd noe sånt selv... kanskje andre vet. Endret 17. november 2007 av Decline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå