Gå til innhold

Deux Ex - Gudenes Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deus Ex er langt ifra Diablo 2:)

 

kan heller ikke sammenlignes med MGS..

 

men,

Deus Ex 2 er en fin blanding av puzzles, evigemuligheter, skytespill og RPG for og være kort.. du kan gå "hvor du en nå måtte ønske" i spillet.. hehe så lenge dører ikke er låst, det finnes selfølgelig noen restriksjoner, men er det inne på brettet, er det garantert mulig og gå der, så lenge du kommer deg opp, hehe

*husker han likte og klatre på tak og komme seg ned/opp de merkeligeste stedene*

du må bare være kreativ, og det lønner seg,

der du tror du ikke skal være er faktisk noen ganger stedet du burde være!

Lenke til kommentar
Da har du ikke spilt Metal Gear Solid. Enern da. Den har den beste historien og stemmeskuespilleriet som noen sinne har blitt gjort/laget :woot:

 

Bare synd gameplayet er litt vel repeterende og kjedelig, og det med beste historie og voice-akting vil jeg si er noe overdrevet.

 

I alle tilfeller så er jeg enig i at deus ex er ett skikkelig prima spill, men jeg forsto aldri den latterlig dårlige grafikken som fulgte med de relativt høye systemkravene.

 

AtW

 

Enig! har det, og det ruler mye!

Lenke til kommentar

For det første, han sier "whats the insertion method?" fordi at hvis du hadde tatt deg litt lenger tid før du dømte spillet nord og ned, var at det er en liten video du kan se på (egentlig er den på ca. 2 timer) som heter "briefing". Det er her Solid Snake sier "what's the insertion method". Også har Hideo Kojima bare lagt den lille biten av det han sier, inn i introen. Egentlig er alt som de sier i introen tatt fra denne briefingen.

 

Så du sier at spillet er så rushet at dem kopierte den rett fra filmen? Nå er ikke dette noe stort dranedidritten-punkt for min del, men jeg pleier som regel å kommentere slike komiske og urealistiske ting i spill og filmer (og det finnes mye å utsette på der). F.eks når alarmen går i MGS så dukker det opp en firkant med en timer som teller ned... Men hva gjør "trollskriften" i boksen? Jeg sluttet å skrive "trollskrift" i 2. klasse... Det er patetisk å ta med liksomskrift fordi det skal se avansert ut :evil: Dette og andre "avanserte" funksjoner finnes i nesten alle spill. F.eks hva i helvete skal man med masse grafer som hopper opp og ned i en kikkert? Har den innebygd MP3-spiller?

 

Dette spillet var det første som brukte superhemmeligekilleragentstemmen som Solid Snake har. Og siden du sier at du kan tilgi dårlig grafikk siden det er gammelt, må du jo tilgi dette siden det er så gammelt at det var det første som brukte dette.

 

Jeg har ikke spilt oppfølgerne, men jeg antar da at han har fått en normal stemme?

 

Bimboen du skrev om er en genspesialist (eller noe sånt), og det at han la an på hun er vel ikke så dårlig. Kan ikke skylde på Solid fordi at han liker damer...

Dama kommer med viktig informasjon om et oppdrag som skal redde hele verden. Snake er i overhengende fare og alt han tenker på er å flørte med en dame som sitter flere tusen km fra han :o !

 

Psycho Mantis har en gassmaske fordi at han, hvis du hadde sett på videoen, sier at det er mye enklere å lese folks tanker i den masken. Det er jo jobben hans da. Og han får jo den "skumle" slemmingstemmen fordi at han snakker gjennom en gassmaske! Da høres til og med pusting rart ut!

Nå var vel ikke dette et utsagn som "rettferdiggjorde" Psychic Mantis sin dresskode? Spiser han uran også? Bare for å forbedre mottakerforholdene?

 

Hvis du hadde spilt litt lenger hadde du også funnet ut at Ninjaen har veldig mye å gjøre med historien. Så da var det ikke noe de tok med i spillet fordi det er tøfft.

Ikke si at ninjaen som gauler "Aaahhhh pain!" når du peprer'n ikke er med fordi japanere er sååå glad i fighteninjakaratejudosmåtasser (og japanerne tror de er verdensmestere på området). Men hva gjør han med det røde lyset i panna? For at Snake skal få noe å sikte etter?

 

Dette spillet er ikke så grusomt realistisk, men så er ikke så mange spill det heller. Hvis du bare hadde tålt et skudd i Medal Of Honor: Allied Assult/Frontline, hadde det ikke vært noe underholdning.

Det finnes faktisk grenser på hvor urealistisk et spill kan bli før det blir komisk. Jeg mener at MGS bør være et "alvorlig" spill!

 

Deus Ex er et bra spill, men historien synes jeg ikke er så bra i forhold til MGS. Men det jeg likte med spillet, var interaktiviteten. Og første gangen jeg så noen Men In Black i Deus Ex. Skumle typer det der altså... Det er ikke det beste spillet jeg har spilt, men det er et utrolig bra spill allikevel.

Lenke til kommentar

Stemmer! Jg var akkuratt i samme situasjon. Jg hørte at DeusEx skulle være jevla bra, så jg gikk ned til Libris for og kjøpe spillet. Da jg kom hjem installerte jg spillet, og ble med en gang imponert av musikken. Storyen er dessuten grevla bra. Når man spiller DeusEx, føler man seg faktisk som en agent. Viss noen vil teste ut om deres pc vil klare DeusEx2 er det bare og teste Unreal II, fordi den grafikken er mer krevende en DeusEx 2 grafikken kommer til og være. samme 3dmotor. Unreal Warfare er skikkelig bra, spez for GeForce4Ti serien. Har runda DeusEx mange ganger. Prøv DeusEx viss du ikke har prøvd det.

 

Takker :)

Lenke til kommentar

noe av det som var kult med deus ex, var alle de hemmelige plassene du kunne finne.

kan spesielt huske alle de plasene i chinatown. som foreksempel den sammenraste tunellen du må dykke for å komme til, og som er fyllt med monstre som hadde klekket ut fra bagasjerommet til en bil.

kan huske jeg frika ut helt sinnsvakt når de dyrene kom svømmende etter meg :D

Lenke til kommentar

Har enda ikke sett et eneste spill i denne sjangeren som har en mer dynamisk storyline enn Deus Ex! Ufattelig bra spill, hvor begrensningene er bortimot fraværende! Du kan selv, nesten til enhver tid avgjøre storyen, ufattelig vanedannende spill! Gleder emg som en unge til oppfølgeren, håper den er minst like bra på storyline'n som ener'n!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...