Gå til innhold

Deux Ex - Gudenes Spill


Anbefalte innlegg

Noen andre en meg som husker dette spillet godt?

Meg selv, har jeg runnet det på Alle vansklighets grader mange ganger:)

Desidert det beste spillet som noen sinne har blitt laget,

husker når jeg dro ned på "Libris" for og kjøpe spill, så Deus Ex..

installerte det, og pokker hvor kjedelig det var, forstod ingen ting..

men senere på dagen startet jeg spillet opp igjen, og forstod mye mer..

Da ble jeg helt grepet av spillet og dets ENORMT gode musikk ,Game play og ikke minst story..

 

Jeg vil si at spillet har den beste storyen noen sinne laget, what so ever:)

Og det beste musikk valgt uten tvil..

Jeg gleder oss og er redde på en gang for Deus Ex 2.. for at det ikke skal ødelege , og for at det skal bli bra..

 

Gleder meg mye, og skulle gjort alt for at vi fikk Evig med Deus Ex spill like bra som 1´ern..

 

Noen som er enige med meg?

Og evt. har noen kommentarer,

kansje diskutere om spillet: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du ikke spilt Metal Gear Solid. Enern da. Den har den beste historien og stemmeskuespilleriet som noen sinne har blitt gjort/laget :woot:

 

Bare synd gameplayet er litt vel repeterende og kjedelig, og det med beste historie og voice-akting vil jeg si er noe overdrevet.

 

I alle tilfeller så er jeg enig i at deus ex er ett skikkelig prima spill, men jeg forsto aldri den latterlig dårlige grafikken som fulgte med de relativt høye systemkravene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hehe, har spilt Metal Gear Solid, men, slår ikke

Deux Ex, skal til og med hevde at MGS suger hardt i forhold til Deux Ex:)

 

Åhh gud, det er lidenskaplig og tenke på Deus Ex.. så bra spill...

gleder meg til jeg kommer hjem, må spille igjennom det igjen!

 

Ang. System kravene, så skal man huske at verdnene hadde uendlig ting man kunne trixe med:)

 

Erling E ( Vår beste og gudomlige koslige andmelder:):

Likte han eller hatet han Deus Ex?:p

Lenke til kommentar

Jeg syntest nå mgs er det beste spillet noen gang!!!

man blir liksom knyttet til karakteren!

akkurat som solid snake alt er laget SÅÅÅÅ!

dyktig at man kan komme til og tro at han lever

at ting han gjør virkerlig skjer.Han har også en personlig het så

sinnsykt bra lagd at ja,ingen tingen slår mgs uansett!!!!!!!!!! :woot:

Lenke til kommentar
Noe sier meg at vår medarbeider Kent William Innholt kommer til å svare på denne posten.

Æsj. Hater å være forutsigbar. ;)

 

Deus Ex.. er det noe av de samme greiene

?? med forskjellige skills og lignende..

Deus Ex rapper kontrollsystemet fra System Shock 2, men er et radikalt annerledes spill. Historien er en annen, settingen er en annen, og gameplayet er annerledes. Men jeg må innrømme at jeg fniste litt i barten over hvor opplagte Looking Glass-fans Ion Storm viste seg å være. Umiddelbart skulle en jo tro det var et Looking Glass-spill.

 

Forøvrig; Deus Ex ruver høyt. (OK, så får jeg finne meg i at Erling allerede visste hva jeg mente om saken.)

 

I alle tilfeller så er jeg enig i at deus ex er ett skikkelig prima spill, men jeg forsto aldri den latterlig dårlige grafikken som fulgte med de relativt høye systemkravene.

Dette kan vi sikkert diskutere til vi går i graven, men Deus Ex hadde god, og tidvis svært god grafikk (til sommeren 2000 å være). Nøyaktig hva er det du sikter til?

Lenke til kommentar
Hehe, har spilt Metal Gear Solid, men, slår ikke

Deux Ex, skal til og med hevde at MGS suger hardt i forhold til Deux Ex:)

 

Først og fremst: Jeg innrømmer at jeg er en stor tilhenger av spillomtaler og karakteren som settes, og stoler veldig ofte på dem (en bakdel, egentlig).

 

Var innom flere av de største spillsidene for å sjekke karakten/scoren som var gitt til de to spillene (Deus Ex og MGS/MGS2). Alle sidene jeg var innom, hadde gitt både MGS og MGS2 høyere karakter enn Deus Ex. MGS 1/2 banket faktisk Deus Ex på nesten alle områder.

 

Har ikke spilt Deus Ex selv, men etter å ha lest litt om det, ser jeg at det er et svært godt spill, og som en liten RPG-elsker, må jeg nesten skaffe det. Men det å si at MGS suger hardt, er noe som blir helt feil, etter min mening. Både hos Gamespy og IGN ligger MGS og MGS2 blant de helt øverste spillene sortert etter karakter.

 

Glemte en ting: Det er din mening, men kunne ikke la være å si imot den. :)

Lenke til kommentar
Hehe, har spilt Metal Gear Solid, men, slår ikke

Deux Ex, skal til og med hevde at MGS suger hardt i forhold til Deux Ex:)

 

Først og fremst: Jeg innrømmer at jeg er en stor tilhenger av spillomtaler og karakteren som settes, og stoler veldig ofte på dem (en bakdel, egentlig).

 

Var innom flere av de største spillsidene for å sjekke karakten/scoren som var gitt til de to spillene (Deus Ex og MGS/MGS2). Alle sidene jeg var innom, hadde gitt både MGS og MGS2 høyere karakter enn Deus Ex. MGS 1/2 banket faktisk Deus Ex på nesten alle områder.

 

Har ikke spilt Deus Ex selv, men etter å ha lest litt om det, ser jeg at det er et svært godt spill, og som en liten RPG-elsker, må jeg nesten skaffe det. Men det å si at MGS suger hardt, er noe som blir helt feil, etter min mening. Både hos Gamespy og IGN ligger MGS og MGS2 blant de helt øverste spillene sortert etter karakter.

 

Glemte en ting: Det er din mening, men kunne ikke la være å si imot den. :)

 

Hehe smak/behag:)

MGS er greit spill, men som sagt, iforhold, merk forhold, glemte og si det istad:) er MGS dårlig mener jeg:)

MGS er et veldig bra spill det også , men over alt troner Deus Ex for meg hehe:)

 

jeg mener man lever seg godt og lenge in i historien til spilet,

karakteren blir som deg selv,

veldig kjipt og separere seg fra den på slutten! :)

Lenke til kommentar

Var innom flere av de største spillsidene for å sjekke karakten/scoren som var gitt til de to spillene (Deus Ex og MGS/MGS2). Alle sidene jeg var innom, hadde gitt både MGS og MGS2 høyere karakter enn Deus Ex. MGS 1/2 banket faktisk Deus Ex på nesten alle områder.

 

Har ikke spilt Deus Ex selv, men etter å ha lest litt om det, ser jeg at det er et svært godt spill, og som en liten RPG-elsker, må jeg nesten skaffe det. Men det å si at MGS suger hardt, er noe som blir helt feil, etter min mening. Både hos Gamespy og IGN ligger MGS og MGS2 blant de helt øverste spillene sortert etter karakter.

 

I fare for å starte en flamewar, så vil jeg si at konsollspill alltid får ufortjent høy karakter i forhold til pc-spill. Rett og slett fordi antallet bra titler ikke er så høyt, spill som blir portet fra konsoll får feks nesten alltid dårligere karakter enn de får på konsollen, også når de er nærmest identiske.

 

Forøvrig er mgs et latterlig overvurdert spill, blant annet ser man jo helt meningsløst kort foran deg, og det ødelgger veldig mye for spillet.

 

AtW

Lenke til kommentar

MGS er morsomt det. Men Deus Ex er (IMHO) det desidert morsomste spillet som er utgitt. Historien er genial, troverdig, og uten logiske brister. (dessuten er ikke alt "teknologibabbelet" helt ute å kjøre, slik det pleier å være i spill). Grafikken var ikke perfekt, men den underbygget stemningen i spillet på en god måte.

 

Når settingen da i tillegg var urvab i nær fremtid, rollespillelementene var utmerket implementert, og vekslingen mellom intensiv sniking / sløying og historiefortelling akkurat perfekt sitter man med en klassiker i hendene.

Lenke til kommentar

er HELT enig i at deus ex er noe av det aller beste, og ikke minst originale jeg noen sinne har spilt... :yes:

 

bare en liten ting med grafikken, lurer for øvrig på om noen andre har sett dette;

 

når jeg spilte dette på pappas PIII 450mhz - 128 MB ram - 8 MB PCI GFX var grafikken så som så:

jeg er på et utested et stykke ute i spillet, lurer på om ikke det var i chinatown et sted... jeg går opp til ei dame som står der, og når jeg går litt for nære ser jeg igjennom kjolen hennes, og der er det faktisk ikke luft, det er både hud og undertøy (!) der... ganske grundig konstruerte NPCer med andre ord... okej, ikke bjynn å tro stygge ting om meg nå, var en tilfeldighet at jeg oppdaga det og det var VEEELDIG lenge sia jeg hadde spilt duke nukem... :lol:

Lenke til kommentar
I alle tilfeller så er jeg enig i at deus ex er ett skikkelig prima spill, men jeg forsto aldri den latterlig dårlige grafikken som fulgte med de relativt høye systemkravene.

Den bruker Unreal Tournament-motoren, denne hadde en del problemer med D3D, og var veldig mye mer optimalisert of Glide (gode gamle 3DFX).

Genialt spill, selv om jeg personlig synes grafikken var litt ujevn (mye mer detaljer på objekter enn på verden fx). Men ettersom story og gameplay var så oppslukende irriterte jeg meg nesten aldri over dette.

Og playersonly og spawnmass må være de to stiligeste juksekodene jeg har vært borti (de som har prøvd, vet sikkert).

Lenke til kommentar
Deus Ex rapper kontrollsystemet fra System Shock 2, men er et radikalt annerledes spill. Historien er en annen, settingen er en annen, og gameplayet er annerledes. Men jeg må innrømme at jeg fniste litt i barten over hvor opplagte Looking Glass-fans Ion Storm viste seg å være. Umiddelbart skulle en jo tro det var et Looking Glass-spill.

 

ION Storm Austin har jo mange gamle Looking Glass utviklere, men jeg husker ikke om de resterende LG utviklerne joinet ISA før eller etter utviklingen av Deus Ex var ferdig, de er i det minste der nå...

 

Uansett...ikke rart det er bra, det er jo tross alt Warren Spector som var bak det (også tidligere LG), mannen er jo et geni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...