-Anette- Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei hei.. Skal lage en ny hjemmeside, har laget noen enkle før men har funnet ut at jeg vil begynne på nytt og lage en enkel side. Bruker Dreamweaver. Jeg har lastet ned SoThink DHTML menu extension og har lagd en drop down menu. Problemet er når jeg skal ha denne menyen på min side. Når jeg trykker på Publish på SoThink så har jeg flere valg, blant andre "insert code to an exsisting html file" og "create a JavaScript (*js) include file" Hva skal jeg velge? Håper noen har vært borti dette og kan hjelpe meg. Endret 17. november 2007 av -Anette- Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er det samme, regner med at programmet bare lager en kode snutt til deg og noen mapper med bilder.. Men, for å ha minst mulig rot, bruk det siste valget. Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Takk for svar Men er fortsatt ikke helt med. Jeg får 2 koder: <script type="text/javascript" language="JavaScript1.2" src="stm31.js"></script> som det står skal settes inn mellom <HEAD>....</HEAD> Og denne koden som skal limes inn i mellom <BODY>...</BODY> <script type="text/javascript" language="JavaScript1.2" src="meny.js"></script> Jeg har limet disse inn i min i html koden på dreamweaver men ser ikke noe til menen. Noen forslag? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du er nok nødt til å legge filene "stm31.js" og "meny.js" i samme mappe som nettsiden din Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ja, hadde det.. Men jeg fikk det til i går.. Ikke helt sikker på hvordan men det funka Takk for hjelpen Endret 18. november 2007 av -Anette- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå