Gå til innhold

South park(guitar hero episode)

Anbefalte innlegg

Regner med at det er flere enn meg som har sett episoden, råeste satiren ever=)

men bare lurer på om det er noen som vet hvilke sanger som blir spilt i spillet, tenker mest den av kansas, vet ikke navnet , den faren til stan spill + første sang de spiller på guitar hero..=)

noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"YOU... ARE... FAGS!!" hehe. Men jeg syntes at episoden dabbet litt av innimellom.

WoW-episoden var artig, selv om jeg aldri har vært fan av spillet.

Min favorittepisode er dog den med Al Gore og Manbearpig, en hysterisk morsom episode. Makan til parodi skal man lete lenge etter. Garantert lattis når noen nevner at hxn er super serious :)

Edit: Michael Jackson-episoden var også knall... That's ignorant...

Lenke til kommentar
"YOU... ARE... FAGS!!" hehe. Men jeg syntes at episoden dabbet litt av innimellom.

WoW-episoden var artig, selv om jeg aldri har vært fan av spillet.

Min favorittepisode er dog den med Al Gore og Manbearpig, en hysterisk morsom episode. Makan til parodi skal man lete lenge etter. Garantert lattis når noen nevner at hxn er super serious :)

Edit: Michael Jackson-episoden var også knall... That's ignorant...

Al Gore og Manbearpig er jo også med i Imaginationland trilogien fra denne sesongen. Herlig. Og han er ikke "super serious", men han er "super serial". haha :D

Uansett er guitar-hero episoden morsom nok den. Likte spesielt det "Heroin Hero" spillet som Stan ble hektet på. :)

Jeg er en stor fan av South Park. Var rimelig skuffet etter første halvdel av sesong 11, men andre halvdel reddet sesongen for min del, da spesielt Imagionationland trilogien.

Lenke til kommentar
Hahahaha, de episodene tok så seriøst av! De var nesten på et moro nivå som Family Guy, men hadde fortsatt den gode historien =P

Mange bra episoder der spill er med... Sett den når Cartman kommer på sånne "Nanny" program?

Hæh, South Park nesten like moro som Family Guy? Det er omvendt spør du meg. Se SP-episodene Cartoon Wars I & II. Der får du en god forklaring på hvorfor Family Guy ikke når South Park opp til knærne.

Lenke til kommentar

Det som jeg synes er så bra er det at forfatterne bak South Park har så sinnsykt rett når det gjelder alt generelt. Men spesielt den med Family Guy og at episodene aldri har noe spesielt plot. "Remember the time when I ...." er jo overalt! Imaginationland var jo også fantastisk da. Spesielt med Michael Bay. "What if we have an explotion here like bhah and chah and phooch?" "Michael Bay, those are not ideas, those are special effects!" :D Genialt!

Men jeg skjønner ikke helt hva som er greia med Mel Gibson og his nipples egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...