Akrabra Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Regner med at det er flere enn meg som har sett episoden, råeste satiren ever=) men bare lurer på om det er noen som vet hvilke sanger som blir spilt i spillet, tenker mest den av kansas, vet ikke navnet , den faren til stan spill + første sang de spiller på guitar hero..=) noen som vet? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Den Stan spiller: Kansas - Carry On Wayward Son Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 tusen takk:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Mr. Marsh, Sir, that's kinda gay. We just want to hear Stan and Kyle play Guitar Hero. Edit: Her har vi Heroin Hero! http://mike.jamroll.net/heroinhero.swf Endret 18. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Haha, den episoden tok av Spesielt når han kidden spillte i retauranten (uten musikk, bare knappa) Nå blir jeg sittende hele natta med Heroin Hero Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nok en bra satire i South Park ja! Eneste som er bedre hittil er World of Warcraft episoden Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hva heter episoden? Guitar hero eprisode? Endret 18. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 "Guitar Queer-o" heter den Var bra denne ja, men har sett bedre, som for eksempel den nyeste Og man kan jo ikke glemme den episoden da Cratman lagde Chilli av foreldra til en gutt og forte de til han (Ja er litt sy i hodet ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Scott Tenorman er en klassiker! Anbefaler også alle å gå inn på mrtwig.net og lovlig laste ned de tre Imaginationland episodene! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hahahaha, de episodene tok så seriøst av! De var nesten på et moro nivå som Family Guy, men hadde fortsatt den gode historien =P Mange bra episoder der spill er med... Sett den når Cartman kommer på sånne "Nanny" program? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 hehe ja south park er elskbart ned til siste detalj.. det jeg liker er plotta og satiren, + når de er politiske.. derimot family guy er morsomt, men har ikke plot! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 En av de beste sammen med når Cartman lager chilli er den episoden hvor i South Park, Family Guy skal vise bilde av Mohammed i en episode. Mine personlig favoritter det der. Cartman venter på Wii er jo også en klassiker.. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Scott Tenorman er en klassiker! Anbefaler også alle å gå inn på mrtwig.net og lovlig laste ned de tre Imaginationland episodene! Jeg fikk advarsel av moderator når jeg linka til mrtwig Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Det som er bra med Family Guy da Dæven å treig jeg var da.... Bra den når Cartman venter på Wii ja, men syntes den mangler de store latterkicka... Endret 18. november 2007 av Sveer'n Lenke til kommentar
toph1980_ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 "YOU... ARE... FAGS!!" hehe. Men jeg syntes at episoden dabbet litt av innimellom. WoW-episoden var artig, selv om jeg aldri har vært fan av spillet. Min favorittepisode er dog den med Al Gore og Manbearpig, en hysterisk morsom episode. Makan til parodi skal man lete lenge etter. Garantert lattis når noen nevner at hxn er super serious Edit: Michael Jackson-episoden var også knall... That's ignorant... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 "YOU... ARE... FAGS!!" hehe. Men jeg syntes at episoden dabbet litt av innimellom. WoW-episoden var artig, selv om jeg aldri har vært fan av spillet. Min favorittepisode er dog den med Al Gore og Manbearpig, en hysterisk morsom episode. Makan til parodi skal man lete lenge etter. Garantert lattis når noen nevner at hxn er super serious Edit: Michael Jackson-episoden var også knall... That's ignorant... Al Gore og Manbearpig er jo også med i Imaginationland trilogien fra denne sesongen. Herlig. Og han er ikke "super serious", men han er "super serial". haha Uansett er guitar-hero episoden morsom nok den. Likte spesielt det "Heroin Hero" spillet som Stan ble hektet på. Jeg er en stor fan av South Park. Var rimelig skuffet etter første halvdel av sesong 11, men andre halvdel reddet sesongen for min del, da spesielt Imagionationland trilogien. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hahahaha, de episodene tok så seriøst av! De var nesten på et moro nivå som Family Guy, men hadde fortsatt den gode historien =PMange bra episoder der spill er med... Sett den når Cartman kommer på sånne "Nanny" program? Hæh, South Park nesten like moro som Family Guy? Det er omvendt spør du meg. Se SP-episodene Cartoon Wars I & II. Der får du en god forklaring på hvorfor Family Guy ikke når South Park opp til knærne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1. The Simpsons 2. South Park 3. Robot Chicken 4. Family Guy 5. American Dad Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det som jeg synes er så bra er det at forfatterne bak South Park har så sinnsykt rett når det gjelder alt generelt. Men spesielt den med Family Guy og at episodene aldri har noe spesielt plot. "Remember the time when I ...." er jo overalt! Imaginationland var jo også fantastisk da. Spesielt med Michael Bay. "What if we have an explotion here like bhah and chah and phooch?" "Michael Bay, those are not ideas, those are special effects!" Genialt! Men jeg skjønner ikke helt hva som er greia med Mel Gibson og his nipples egentlig. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1. The Simpsons2. South Park 3. Robot Chicken 4. Family Guy 5. American Dad 1. Family Guy 2. Robot Chicken 3. South Park 4. American Dad 5. The Simpsons Elsker når south park gjør satirer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå