Espein Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Noen som har erfaring med DENNE plasma tv'en? Ser at det ikke følger med noe feste for den men det kan vel skaffes. Var veldig billig og Matsui er vel kjent som et billig/jalla merke, eller? Vurdere ny TV, blir vel sikkert en 32" men om noen har GODE erfaringer så vurderes denne. EDIT: Har den ikke HDMI tilkobling? Endret 17. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Noen som har erfaring? EDIT: I samme sleng.. Ser også de har en 37" av denne, se den her! Det er samme pris som 42", bare att det ser ut til at det er HDMI tilkobling og bordstativ. Hva tror folket? Endret 18. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Den har ikke hdmi nei, ganske enkelt fordi det ikke en er HD tv. Prisen var vel og bra den Men jeg tror jeg ville sett etter noe annet..6000 er jo ganske mye peng da. Hvis du ikke blir fornøyd med den mener jeg. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Den har ikke hdmi nei, ganske enkelt fordi det ikke en er HD tv.Prisen var vel og bra den Men jeg tror jeg ville sett etter noe annet..6000 er jo ganske mye peng da. Hvis du ikke blir fornøyd med den mener jeg. Se edit i forige post også, om du gidder Husk Elkjøp har 30-dagers returett da. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som har erfaring? EDIT: I samme sleng.. Ser også de har en 37" av denne, se den her! Det er samme pris som 42", bare att det ser ut til at det er HDMI tilkobling og bordstativ. Hva tror folket? Heller denne ja. Har selv en 37" (Tatung) og den virker større når du får den hjem, enn når den står i butikken. Men nå er det en milliard tver ute på markedet, så jeg vet ikke hvor mye hjelp det er i meg. Men når det gjelder mellom 42" og 37" du har der, så hadde jeg nok valgt 37" Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ser konstrasten på Matsui 37" er 1000:1. Og andre tver som er dyrere har f.eks 6000:1.. Hvor mye sier kontrasten om bildekvaliteten? Har tenkt å bruke tven mest på parabol (scart) og Xbox Elite (hdmi). Blir vel også noe film (scart). Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ser konstrasten på Matsui 37" er 1000:1. Og andre tver som er dyrere har f.eks 6000:1..Hvor mye sier kontrasten om bildekvaliteten? Har tenkt å bruke tven mest på parabol (scart) og Xbox Elite (hdmi). Blir vel også noe film (scart). Tja..konstrast er vel hvor svart det svarte det kan bli og sanne ting. Samme med det hvite. Men jeg har selv 1000:1 og er fornøyd med det, selvfølgelig hadde jeg hatt 6000:1 så hadde det sikkert være finere farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå