Manuel Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Btw; det er ikke det at det er lite sukker i Light, det er ikke sukker i light, tror det er glukose eller fruktose ikke fruktose... Uansett, light smaker jo ikke så fælt da... Drikker heller light enn vanlig, har blitt vant til det... Er ikke det at jeg veier mye, er drit tynn (ikke pga Light) men jeg drikker det for at det er GODT! JA DET ER GODT FOR skitt! Vanlig cola smaker dritt! LIGHT ER NAMMENAM Øhh ikke fruktose men ikke fruktose :-? Fruktose er sukker - fruktsukker. Glukose er druesukker... Druesukker er værre en vanlig sukker, fruktose er sunnest (gir minst blodsukkerøkning). Før så drakk jeg endel light, men ikke nå! Det er enten ekte vare (det finnes bare Cola, pepsi er diarèvann) eller Farris. Vik fra meg! Synder! Å påstå at Cola smaker dritt er en dødssynd! Men det vet du vel? Fordi det er godt? Det går da ikke an å si sånt? Selv om du liker light-drikker, så vil alltid "originalene" være best Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Den nye cola light'en har jo fått ny smak, den smaker ikkje så værst, men personlig så liker eg vanlig Coca Cola best... La folk drikke det de vill Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg trudde cherry coke var god jeg... HELT til jeg kom til Sverige i dag, da smakte den dritt! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 OK, lighten inneholder ikke 50 sukkerbiter pr. liter, men faen ta aspartam, den tas opp i blodet som sukker og er mer usunn. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Dersom jeg MAA velge saa blir det Coke...men bare dersom den er VELDIG kald . Liker egentlig ingen av dem..synes det belegget man liksom faar paa tennene er saa ekkelt . Vann og Farris :smile: Lenke til kommentar
TrulsJ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Men har dere smakt den nye Coke Light? Coca-Cola Norge hørte på norske damer og relanserte Coke Light. Ja, jeg jobber med dem:) Endret 12. september 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hvordan ser jeg forskjell i butikkhylla da? Jeg kjenner ikke forskjell på vanlig light og zero .. kjøper som regel zero though. .. Tidenes bump btw? 2003:P Og jeg drikker lightbrus fordi jeg synes det smaker BEDRE enn sukkerskvipet Fant en vanlig cola i kjøleskapet etter å ha hatt fest ei helg. Smakte på den, rynka på nesa, og tømte ut dritten i dass Endret 12. september 2008 av L_C Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tidenes bump btw? 2003:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg