Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Blir så jævli irritert over at folk kan gå rundt og drikke på det skvipet! Det smaker SÅ jævlig og det innrømmer de også. Men likevel så skal de altså gulpe i seg den dritten! hvis de er så JÆVLIG opptatt av vekta så kan de for pokker drikke vann og ikke lure seg selv med det sørpe vannet! Skal man drikke brus så skal det for pokker smake GODT!!! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 La nå damene og transene drikke det de vil. Er enig at det smaker kjipt Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 asså!! damene er og opptatt av smak! vi drikker ikke ting som smaker shite vi heller! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 asså!! damene er og opptatt av smak! vi drikker ikke ting som smaker shite vi heller! jasså....skal vi ta en test? Ta ut 100 personer, 50/50 av gutter og jenter, og så se hvem som drikker light! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jaha ja.. vell.. man kan ikke ta alle under et.. de fleste jenter bryr seg om smak.. eller ok. i alle fall noen av oss!! men det finnes mange gutter som og er mer opptatt av helsa enn smak.. latterlig.. men sant! så det er ikke bare jenter! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 din båt.. ja ok ja.. jeg ror ikke.. jeg mente at jeg tok litt hardt i ved å si at damene og bryr seg om smaken.. jeg skulle nok skrevet noen av damene.. siden mesteparten av damer nå tildags kun bryr seg om kalorier og sukkerinnhold, dietter og sunne kokebøker.. men det er like ille av deg å si : la nå damene og transene drikke det de vil liksom.. i alle fall når ikke alle er sånn.. jeg MÅ bare kverrulere på slike ting om jenter..det ligger nok i min natur! ikke alle jenter er like! (takk gud for det!) Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 jaha ja.. vell.. man kan ikke ta alle under et.. de fleste jenter bryr seg om smak.. eller ok. i alle fall noen av oss!! men det finnes mange gutter som og er mer opptatt av helsa enn smak.. latterlig.. men sant! så det er ikke bare jenter! kanskje... men faktum er at LIGHT brus smaker søppel, og da er det ikke noe argument at det er lite sukker i! det er jo derfor den smaker dritt! Kos deg med skikkelig brus som smaker godt eller drikk vann!!! Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 din båt.. ja ok ja.. jeg ror ikke.. jeg mente at jeg tok litt hardt i ved å si at damene og bryr seg om smaken.. jeg skulle nok skrevet noen av damene.. siden mesteparten av damer nå tildags kun bryr seg om kalorier og sukkerinnhold, dietter og sunne kokebøker.. men det er like ille av deg å si : la nå damene og transene drikke det de vil liksom.. i alle fall når ikke alle er sånn.. jeg MÅ bare kverrulere på slike ting om jenter..det ligger nok i min natur! ikke alle jenter er like! (takk gud for det!) Det gjelder ikk de FLESTE jenter, uten unntak kan det sies å gjelde alle jenter på en måte eller annen... Du har jenter som innrømmer at de kun bryr seg om kalorier, du har jenter som gjør det men ikke innrømmer det. Og tilslutt de som ikke klarte å styrer kaloriinntaket og ser ut som SACCOSEKKER idet de bretter seg ut over sofaen!!!!! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 men det er like ille av deg å si : la nå damene og transene drikke det de vil liksom.. i alle fall når ikke alle er sånn.. jeg MÅ bare kverrulere på slike ting om jenter..det ligger nok i min natur! ikke alle jenter er like! (takk gud for det!) Ser at du glatt hopper over transene i din forsvarstale....... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 det er jo det jeg sier.. det finnes de av oss jenter som faktisk driter i hvor mye sukker det er i ting så lenge de smaker digg! og så lenge en ting smaker digg! så spiser man det! erke nødvendig å slite seg gjennom livet på en eviglang slankekur.. blirke no mer lykkelig av det! kasnkej du lever et par år lenger.. men ikke faen om jeg heller vil leve på cola light og kålrabi til jeg blir 96 enn å spise akkurat hva jeg vil til jeg er 80.. de siste åra er sikkert ikke så jævli spennende uansett! mannen er sikkert død, og de fleste vennene og.. nei! kose seg mens man kan! ikke no vits å stresse slik! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Til alle som ikke viste det: PeNtA er ikke som alle andre jenter. Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Til alle som ikke viste det: PeNtA er ikke som alle andre jenter. å det betyr.... at hun er type goth, eller noe HELT annet.......... LOL!!!! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Btw; det er ikke det at det er lite sukker i Light, det er ikke sukker i light, tror det er glukose eller fruktose ikke fruktose... Uansett, light smaker jo ikke så fælt da... Drikker heller light enn vanlig, har blitt vant til det... Er ikke det at jeg veier mye, er drit tynn (ikke pga Light) men jeg drikker det for at det er GODT! JA DET ER GODT FOR FAEN! Vanlig cola smaker dritt! LIGHT ER NAMMENAM Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 LIGHT ER NAMMENAM WOW....vik fra meg....hehe Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 LIGHT SMAKER SØPPEL! å si noe annet er en dårlig unnskyldning for at man har gitt efter for slankepress! SÅ IKKE KOM HER!!! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 å det betyr.... at hun er type goth, eller noe HELT annet.......... LOL!!!! øhm.. nei.. jeg er ikke type goth.. jeg har kinda min egen stil.. goth chicks kan og tenke på kalorier og shit.. så det har ingen betydning.. btw! jeg forsvarer kun jenter..fordi jeg er jente selv.. har ikke no trang til å forsvare transer.. det klarer sikker de selv.. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 btw! jeg forsvarer kun jenter..fordi jeg er jente selv.. har ikke no trang til å forsvare transer.. det klarer sikker de selv.. Vel....du ser bort i fra fakta. De fleste som drikker light er av hunnkjønnkatogorien. Hva du drikker er ikke relevant utenom å bekrfte reglen: "det er ingen regel uten unntak" Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Light er kunstig og legen min annbefaler heller vann eller brus/saft med sukker. Men så smaker ikke brus/saft uten sukker noe serlig bra heller da. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Vanlig cola smaker dritt! :o eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg