vargaz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Monterte akkurat et ASUS p5k hovedkort, men jeg klarer ikke å finne hverken min IDE disk, eller min IDE dvdrom, ja, jeg skal over på sata snart, men sånn middlertidig så er tanken å kunne bruke det gamle IDE opplegget. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å fikse dette? må inn i biosen og aktivere noe sikkert? noen som har hatt lignende problem? Endret 17. november 2007 av vargaz Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Virker nå... koblet til jumpere. Trodde man slapp det, men tydligvis ikke.. flotters... back to installing.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Er det i BIOS du ikke finner de? Har du prøvd med bare en enhet av gangen? Edit: litt for sen. Endret 17. november 2007 av hårek Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Fant de ikke under oppstart, fant de ikke i bios.. men løste seg som sagt med jumperne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå