Underpants Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jakten på Julestjerna og den russiske Askepott filmen(dubba til norsk selvfølgelig). Den er nok en Tsjekkisk/Tysk produksjon og ikke russisk. Tror du virkelig at det finnes så pene jenter i Russland Er det ikke derfor folk bestiller bruder derfra? Har aldri vært der selv. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tror den er Tsjekkisk Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tre nøtter til aksepott er Tsjekkisk ja. Hadde en utvekslingsstudent som syns det var så gøy at vi så på den i jula, hun kunne jo se den med oss uten problemer Skal "flytte hjem" den 21 desember til mamma Det blir kos Ingenting er som julestrømpe og disneykavalkaden eller hva den heter på julaften. Og så tre nøtter til askepott. Julas prikk over i'en er jo alene hjemmefilmene 1 og 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 LOTR-triologien vart jo lansert ved juletider tre år på rad, dei ligg høgt på lista. Når der derimot gjeld filmar forbundet med jula så tronar Home Alone 1 og 2 den lista. Bad Santa er heller ikkje dum. Flåklypa og Tre Nøtter Til Askepott er jo med i dette gamet, men dei er i sine eigne sjangrar. Lenke til kommentar
Angel90 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det ingen andre en meg som syns Love Actually er en viktig julefilm? Bare må se den i juletider . Tre nøtter til Askepott og The Muppet Cristmas Carol er også viktig å få med seg Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 The Nightmare Before Christmas, selvfølgelig Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Die Hard, Lethal Weapon, Home Alone, og Braveheart ringer julen inn. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Se Home Alone med familien gir meg god julestemning Flåklypa er jo også en tradisjon. Selv om The Julekalender er en serie, er den et MUST! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Er det ingen andre en meg som syns Love Actually er en viktig julefilm? Bare må se den i juletider . Tre nøtter til Askepott og The Muppet Cristmas Carol er også viktig å få med seg Jo, jeg synes også Love Actually er kos i jula! Edit: leif Endret 28. november 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Christmas Vacation er min favoritt jule-film. Den får meg i skikkelig julestemning. Så har vi The Grinch, Home Alone og Die Hard Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Reisen til julestjernen. Lenke til kommentar
modin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Er det ingen andre en meg som syns Love Actually er en viktig julefilm? Bare må se den i juletider . Tre nøtter til Askepott og The Muppet Cristmas Carol er også viktig å få med seg Er det ingen andre enn meg som "syns" Comic Sans er en unødvendig font å bruke på forum? Bare må si i fra om dette i disse tider. Det samme gjelder, impact, courier new, ja generelt alle andre fonter enn Arial/Helvetica. Endret 29. november 2007 av modin Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Aiai, Modin kom meg i forkjøpet. Håpet ingen skulle kommentere det, så jeg skulle få gleden. jaja, OT: Flåklypa er vel den ultimate filmen å se i jula. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Flåklypa kolliderer dessverre litt med julepresangåpningen for meg. Pleier å få med meg siste del av den da. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det ingen andre en meg som syns Love Actually er en viktig julefilm? Bare må se den i juletider . Tre nøtter til Askepott og The Muppet Cristmas Carol er også viktig å få med seg Er det ingen andre enn meg som "syns" Comic Sans er en unødvendig font å bruke på forum? Bare må si i fra om dette i disse tider. Det samme gjelder, impact, courier new, ja generelt alle andre fonter enn Arial/Helvetica. Jepp, standardfonten duger i massevis. Lenke til kommentar
Der Flieger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Flåklypa Grand Prix er vel den filmen jeg ser om igjen hver eneste jul. Episoden med Donald Duck & Co i snøballkrig er jo også en slager! Endret 29. november 2007 av Der Flieger Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hjemme alene 1 og 2 og Hjelp det er juleferie, selv om de er tragiske ender jeg opp me då se de hvert eneste år Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Frank Capras It's a Wonderful Life er helt klart tidenes beste julefilm, uten likemann. Stewart er rett og slett fantastisk i denne filmen, som er rørende, velskrevet og med og et utrolig viktig budskap. Anbefales på det sterkeste! Endret 29. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Frank Capras It's a Wonderful Life er helt klart tidenes beste julefilm, uten likemann. En av tidenes julefilmer absolutt, men IKKE nr 1, IMHO. Der kommer den til kort mot Miracle on 34th Street, en julefilm skal da ha med nisse! Det blir bare ikke ordentlig jul uten denne klassikeren. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Frank Capras It's a Wonderful Life er helt klart tidenes beste julefilm, uten likemann. En av tidenes julefilmer absolutt, men IKKE nr 1, IMHO. Der kommer den til kort mot Miracle on 34th Street, en julefilm skal da ha med nisse! Det blir bare ikke ordentlig jul uten denne klassikeren. Den har jeg ikke sett, så for nå forblir It's A Wonderful Life numero uno Skal se om jeg får sjekket den ut. Pga bokklubben har jeg en 35 filmer å se, pluss de jeg ikke hadde sett fra før, og pluss de jeg har på PC-en, så jeg kan ikke garantere at jeg sjekker den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå