Eradicator Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei folkens! Har et Turtle Beach Santa Cruz kort nå, men lurer egentlig på om dette er anerkjent som et bra lydkort? Jeg bruker et 5.1 THX surround system til lydkortet, pluss selvfølgelig hodetelefoner fra Koss. Ser at et Audigy bare koster 950 på komplett nå og det er jo omtrent ingenting for et lydkort som har høstet så mye lovord! Det jeg lurer på er om jeg vil få noe merkbar forskjell hvis jeg bytter fra mitt Santa Cruz til Audigy 2. Takker for svar Lenke til kommentar
sof Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hei, jeg hadde samme lydkortet og byttet til SB Live! for en stund tilbake. Har ikke angret. Audigy2 er jo enda bedre, så jeg anbefaler deg å bytte. EAX i seg selv er genialt på de spillene som støtter det (spes. RPG som er min favoritt...) men dette er bare min oppfatning... sof Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du trenger ikke å bytte, når du har et bra lydkort, vent heller senere, men jeg har nVidia nForce APU med Dolby Digital integrert. hvorfor ha Audigy 2 mens den støtter 6.1 men du har 5.1. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Tenkte at Audigy 2 er bedre enn Audigy... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Gikk fra Live!5.1 til Audigy2, lyden er nok et hakk bedre. Spesielt når man skrur opp lyden litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå