EinarEriksen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Motorola S9 er et ergonomisk hodesett som både spiller musikk og fungerer som håndfri – uten ledninger. Les mer Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eg fekk ikkje med S9 som ekstrautsyr med Z8, måtte kjøpe den utenom, og det var vel eit bommkjøp for min del. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Motorola S9 er et ergonomisk hodesett som både spiller musikk og fungerer som håndfri – uten ledninger. Beklager mitt nybegynnerspørsmål, men er det noe uvanlig over dette? Kan ikke alle trådløse håndfrisett både fungere til samtaler og musikklytting? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Alle musikkhodesett kan brukes som håndfri, men å bruke en trådløs håndfri type mono som musikkhodesett er nok ikke å foretrekke (og disse identifiseres ikke som stereohodesett og brukes dermed ikke til å spille musikk automatisk). Endret 21. november 2007 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg