abrj Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når jeg sjekker loggen på hjemmesiden min ser jeg at jeg har hatt mange besøk fra veggen.vg.no (alltid fra 195.139.5.194). Har forsøkt å få svar fra VG, men de sier ingenting. Noen som aner hva som skjuler seg bak veggen.vg.no? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg vedder på at det er brannmuren som VGs ansatte sitter bak. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Skjønner ikke hvorfor de har vært innom meg 6 ganger i dag, 4 ganger i går osv da... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De liker vel siden din da Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hvis du går til https://veggen.vg.no så kommer du til en innloggings side til noe som heter VG xtra. ingen anelse om hva det er... [EDIT] ser ut som en slags portal for VG ansatte. ved søk på veggen.vg.no så før du opp flere som har det som epost-adresse (*@veggen.vg.no) får også opp noe om at veggen.vg.no har redigert en blogg side som snakker dårlig om en VG ansatt. Endret 18. november 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
FolkstrBoy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 vis jeg ikke ar så veldig feil, så er VG extra, VG sin intranett portal Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg ville revurdert det å ha en webside hvis man reagerer på at folk besøker den. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 er ikke det at jeg reagerer på det, men ser gjenntatte besøk fra denne adressen/ip-en og lurer da på hva det er for noe. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, det at folk ser 2 ganger pa siden din er vel litt rart Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 er ikke det at jeg reagerer på det, men ser gjenntatte besøk fra denne adressen/ip-en og lurer da på hva det er for noe. Kanskje at de syntes siden var interesant? Det er jo ikke så veldig usedvanlig at man besøker en side mer enn en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå