Gå til innhold

Godt (bil)spill til PSP?

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Tja, det finner jo ymse bilspill til PSP. Egentlig savner jeg Gran Turismo, men det lar vente på seg (har de droppa det?).

Noen som vet om et bilspill med snev av realisme, noe som kanskje ligner på GT i oppbygning? Har allerede Burnout Legends og Wipeout Pure, men dette er vel heller rene arkadespill.

Om du har et annet spill du syns har vært helt fantastisk og har kost deg glugg ihjel med er det bare å skrive tittelen her. :wee:

*Lyst på nytt spill*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel ridge racer 1 og 2 er en del mer fun på psp enn ps2 og ps3=) eneste tipsa jeg kan gi:)

Digger selv disse spillene, men de er på ingen måte "bilspill med snev av realisme". Har ikke TOCA eller noe sånt kommet på PSP? Ikke testa det selv, men serien generelt er i alle fall på den realistiske siden.

Lenke til kommentar

Prøvde Ridge Racer 2 demoen, latterlig for min del... Bilene styrer jo seg selv rundt banene, eneste jeg trengte å gjøre var full sving inn i svingen og såvidt slippe gassen for å få en perfekt sladd gjennom hele svingen.

EDIT: Ellers takk for tipset. :wee:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Tja, det finner jo ymse bilspill til PSP. Egentlig savner jeg Gran Turismo, men det lar vente på seg (har de droppa det?).

Noen som vet om et bilspill med snev av realisme, noe som kanskje ligner på GT i oppbygning? Har allerede Burnout Legends og Wipeout Pure, men dette er vel heller rene arkadespill.

Om du har et annet spill du syns har vært helt fantastisk og har kost deg glugg ihjel med er det bare å skrive tittelen her. :wee:

*Lyst på nytt spill*

WRC-spillet som kom i løpet av det første leveåret til PSP er en personlig bilfavoritt. Det er ikke en kritikerfavoritt, men jeg syns faktisk det er et vanvittig bra spill som for en gangs skyld føles veldig bra på kontrolleren - og er hakket mer realistisk enn ridge racer.

Det er et rallyspill, men et bra spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...