Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger hjelp til å finne det rette kabinette til 2 stk 8800Ultra 768MB kort

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger hjelp med valg av pc kabinett.... Jeg har funne delene jeg vill ha i PC-en min men er usikker på hvilke kabinett jeg burde ta får jeg skal ha 2 stk 8800 ultra kort i den så derfor trenger jeg mye plass... Så har noen forslag hva jeg burde kjøpe ?

jeg skriver PC-en min her :) NB har ikke kjøpt skal kjøpe så fort jeg finner ut ossen kabinett jeg burde velge... se bort ifra kabinette som allerde står på listen... er bare noen som annbefalte meg det. Setter veldig stor pris på alle svar =)

Asus GeForce 8800Ultra 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I/HDCP/Tv-Out, 384bit = 5150

Asus GeForce 8800Ultra 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I/HDCP/Tv-Out, 384bit = 5150

Intel CPU Core 2 Quad Q6700 2.66GHz S-775 1066MHz 2x4MB Boxed Kentsfield = 3900

Asus Mainboard S-775 x38 ATX Audio 2xLAN 2xPCI-E SATA-II WIFI Raid DDR3 Retail = 2415

Ocz DDR3 PC3-8500 1066MHz Gold XTC Dual Channel 2GB Kit(2x1024MB) 7-7-7 = 2534

WD Harddisk 500.0GB 7200RPM SATA II 3.5" 16MB Caviar SE16 = 760

WD Harddisk 500.0GB 7200RPM SATA II 3.5" 16MB Caviar SE16 = 760

Thermaltake Armor Sort, Aluminium Front, 25cm Vifte = 1500

Thermaltake 750W ToughPower ATX 12V 2.2 & EPS 12V Active PFC = 1200

Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail = 700

Endret av clangeid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
stacker 832 er et godt valg.

veldig god plass (dual 8800 ultra er no problemo), bra kjøling, tøff design (mener jeg i alle fal) mye for pengene, solid, alu hele veien.

takk for svare det er under vurdering :) sinnsykt mange vifter hehe.... skal lese litt mere om det ;)

Lenke til kommentar

For å kjøre SLI MÅ du ha Nvidia kort ja. Til dags dato finnes det ingen uoffisielle drivere engang til x38, selv om det er en noob som sier det på XS. Det er faktisk ingen på XS som har sett driveren det snakkes om!

For å svare på spørsmålet ditt; Silverstone tj07 har i alle fall plass til 2 stykk 8800 Ultra kort! Skjermkortet kunne faktisk vært 15 cm lengre, før det byr på nevneverdige problemer. Så stor plass er det i dete kabinettet.

Orginalt er det plass til 14 harddisker også, så det burde holde. Kabinettet er dyrt, men har du råd til 2 stk 8800 Ultra, så har du råd til et stk TJ07 også :D

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
For å kjøre SLI MÅ du ha Nvidia kort ja. Til dags dato finnes det ingen uoffisielle drivere engang til x38, selv om det er en noob som sier det på XS. Det er faktisk ingen på XS som har sett driveren det snakkes om!

For å svare på spørsmålet ditt; Silverstone tj07 har i alle fall plass til 2 stykk 8800 Ultra kort! Skjermkortet kunne faktisk vært 15 cm lengre, før det byr på nevneverdige problemer. Så stor plass er det i dete kabinettet.

Orginalt er det plass til 14 harddisker også, så det burde holde. Kabinettet er dyrt, men har du råd til 2 stk 8800 Ultra, så har du råd til et stk TJ07 også :D

Lykke til ;)

takk for tipsene :D ja faen ta att de ikke kan lage skikkelige drivere til ting når de skal først lage det... snodige greier... hmm ja må kansje lese mere om det hehe bra att folk sier ifra hehe.... det var faktisk fint også det kabinette :) så veldig stort ut :D

Lenke til kommentar

Lykke til ;)

takk for tipsene :D ja faen ta att de ikke kan lage skikkelige drivere til ting når de skal først lage det... snodige greier... hmm ja må kansje lese mere om det hehe bra att folk sier ifra hehe.... det var faktisk fint også det kabinette :) så veldig stort ut :D

Det har ingen ting med at de ikkje kan lage skikkelige drivere. Dette har med at nvidi ikkje vil gi lisens til Intel for SLI på sine hovedkort, med unntak av Skulltrail. Dette er dog en annen historie...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...