Gå til innhold

Data stå 1 uke alene ?

Anbefalte innlegg

Reiser til Spania en uke fra i morgen av. Risikerer jeg noe ved å la datan stå alene så lenge? Gjør helt sikkert ikke det, men har en litt ekkel følelse med tanke på brannfare. Noen forholdsregler jeg bør ta ? Har jeg noe å frykte i det hele tatt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reiser til Spania en uke fra i morgen av. Risikerer jeg noe ved å la datan stå alene så lenge? Gjør helt sikkert ikke det, men har en litt ekkel følelse med tanke på brannfare. Noen forholdsregler jeg bør ta ? Har jeg noe å frykte i det hele tatt ?

Sett på en ovn, la et vindu stå åpent og få naboen til å sette frem mat hver dag!

Lenke til kommentar
Ingen problem å la pcen stå på, men eg ville ha trekt ut ledningen til skjermen og anna ekstrautstyr som er tilkoblet nettspenning. Sjølv så har eg 3 maskiner som står på 24/7 når eg reiser vekk i 14 dager og 5 som  står på 24/7 når eg er heime.

ey... få damer her inne :p

Lenke til kommentar
Det er greit å la den stå på og gjøre diverse ting som pleier å ta lang tid.

Også kan man jo få tak i filene sine hvis man plutselig trenger de.

Det eneste "risken" man har er vel hvis det begynner å lyne?

Det er jo ikke akkurat årstiden for det

Det er ingen direkte fare ved å la den stå på. Det er mye deiligere å komme hjem igjen og bare måtte skru på skjermen enn å vente på at den starter opp. Selv skrur jeg aldri av maskinene hjemme eller på jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...