Zachzi Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Reiser til Spania en uke fra i morgen av. Risikerer jeg noe ved å la datan stå alene så lenge? Gjør helt sikkert ikke det, men har en litt ekkel følelse med tanke på brannfare. Noen forholdsregler jeg bør ta ? Har jeg noe å frykte i det hele tatt ? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 neida, maskina mi står på 24/7 uansett og den skjer ikke noe untatt strømbrudd en gang iblandt.. men hvis du er virkelig paranoid kan du levere maskina til meg da Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det noen vits å la den stå på? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Reiser til Spania en uke fra i morgen av. Risikerer jeg noe ved å la datan stå alene så lenge? Gjør helt sikkert ikke det, men har en litt ekkel følelse med tanke på brannfare. Noen forholdsregler jeg bør ta ? Har jeg noe å frykte i det hele tatt ? Sett på en ovn, la et vindu stå åpent og få naboen til å sette frem mat hver dag! Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ingen problem å la pcen stå på, men eg ville ha trekt ut ledningen til skjermen og anna ekstrautstyr som er tilkoblet nettspenning. Sjølv så har eg 3 maskiner som står på 24/7 når eg reiser vekk i 14 dager og 5 som står på 24/7 når eg er heime. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ingen problem å la pcen stå på, men eg ville ha trekt ut ledningen til skjermen og anna ekstrautstyr som er tilkoblet nettspenning. Sjølv så har eg 3 maskiner som står på 24/7 når eg reiser vekk i 14 dager og 5 som står på 24/7 når eg er heime. ey... få damer her inne Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er greit å la den stå på og gjøre diverse ting som pleier å ta lang tid. Også kan man jo få tak i filene sine hvis man plutselig trenger de. Det eneste "risken" man har er vel hvis det begynner å lyne? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvorfor er folk så redde for å ha på pcen ? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er greit å la den stå på og gjøre diverse ting som pleier å ta lang tid.Også kan man jo få tak i filene sine hvis man plutselig trenger de. Det eneste "risken" man har er vel hvis det begynner å lyne? Det er jo ikke akkurat årstiden for det ________________________________ Det er ingen direkte fare ved å la den stå på. Det er mye deiligere å komme hjem igjen og bare måtte skru på skjermen enn å vente på at den starter opp. Selv skrur jeg aldri av maskinene hjemme eller på jobb. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 var hjemme en tur i jula 1mnd. 2 servere samt 2 arbeidsstasjoner sto på. (Måtte jo seff ha ftp serverne oppe samt cs server:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå