MrL Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hver gang jeg skal brenne en ut en DVD i DVD maker, krasjer den på 0 %. Kan det fikses? EDIT: glem det, fant et tilsvarende program som funker og gjør samme nytte.. Endret 17. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
ssf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mitt krasjer når jeg trykker på neste etter å ha lagt inn fila som skal brennes :S Lenke til kommentar
ssf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Skyldtes visst gammel versjon av nero som ikke støttet vista.. den ødela både fotogallery og dvd maker... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 finalburner og burnaware er to gode gratisalternativer du kan bruke isteden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg vil anbefale k3b (gratis) Det fungerer utmerket i linux så jeg regner med at det fungerer bra på Windows også Lenke til kommentar
ssf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Har allerede funnet meg et alternativ jeg synes er bra; Ashampoo - for da funker nemlig dvd maker.. Endret 18. februar 2008 av ssf Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har allerede funnet meg et alternativ jeg synes er bra; Ashampoo - for da funker nemlig dvd maker.. -JA Nero7 hadde jeg stooore problemer med, Med Nero8 er det ingen problem! Har også AShampoo, det er greit program det!!!! Der kan du bestemme rekkefølgen på sangene når du lager en Mp3 cd og, DET klarer ikke Nero..! Og Nero tar Dvd`ene mine for å være 4,3Gb istedet for 4,7Gb, skjønner ikke hvorfor? Noen innstilling på dette? Har lett, men finner ikke ut noe. Takker for tips !! Nasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå