Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hva syns dere? Kan legge til at dette er de første bildene mine med D200, utrolig morro Endret 17. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kjempefint, men du har vel gjort en del med de der...ble vel ikke slik sånn helt "av seg selv"? RandiA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Kjempefint, men du har vel gjort en del med de der...ble vel ikke slik sånn helt "av seg selv"?RandiA Photomatix and Photoshop Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vanvittig fine bilder dette ja... Fanger stemningen fint. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Vanvittig fine bilder dette ja... Fanger stemningen fint. Takk! Utrolig at mamma måtte nekte meg mer pc før jeg hadde vært ute 1 time. Know, I thank her... Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Virkelig lekre bilder Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Virkelig lekre bilder Takk Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva syns dere? Unaturlig og grått. Med litt kyndig bildebehandling kan resultatet bli mye bedre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hva syns dere? Unaturlig og grått. Med litt kyndig bildebehandling kan resultatet bli mye bedre. Alle har lov til å mene hva de vil. Jeg liker ikke å tusje på med farger i paint, og fordi skyene faktisk var grå (Utrolig ikke sant) så velger jeg å la det være slik. Unaturlig er det ja, men det var litt av meningen Hva om du kommer med et bilde som ikke er grått? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har du dem i større format? Kan jeg få lov til å bruke det som bakgrunnsbilde foresten? LEKKERT! Lenke til kommentar
underground Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har du dem i større format? Kan jeg få lov til å bruke det som bakgrunnsbilde foresten?LEKKERT! Skulle akkurat til og trygle om det samme. Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir stolt over å bo i Trøndelag når man ser slike bilder Utrolig flotte bilder, elsker fargene og stemmningen er bare helt utrolig Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Absolutt lekkert! Likte godt fargene i bildet, ikke for mye og ikke for lite (etter min smak da). Er det lov å be om å få se orginalen(e)? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Støtter Oljens her. Du har dratt alt for hardt i spakene. - Dratt for hardt i spakene. - Utbrent. - Alt for matte farger. - For flatt. - For lys forgrunn på noen av bildene. - Uorginal og veldig lite spennende komposisjon. - Stråene i forgrunnen ble bare utrolig dumt og passet ikke litt til bildet. - Skyene er alt for gråe, som skyldes alt for hard redigering. - Stor ring rundt solen på det midterste bildet, også grunnet for hard redigering. - Alle bildene bærer et tydelig preg av fargestikk (blått og delvis grønt). Dette trolig pga. for hard fargeredigering. + Ingenting, egentlig. Alt for hard redigering som ødelegger bildet totalt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Takk Til dere som vil ha 1024x786, hvilke bilder er det snakk om? Skal se om jeg finner (Les, gidder) å resize orginalene. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Takk Bare hyggelig å gi konstruktiv kritikk! :D Men det vet vel du alt om? :) Endret 17. november 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Støtter Oljens her. Du har dratt alt for hardt i spakene. - Dratt for hardt i spakene. - Utbrent. - Alt for matte farger. - For flatt. - For lys forgrunn på noen av bildene. - Uorginal og veldig lite spennende komposisjon. - Stråene i forgrunnen ble bare utrolig dumt og passet ikke litt til bildet. - Skyene er alt for gråe, som skyldes alt for hard redigering. - Stor ring rundt solen på det midterste bildet, også grunnet for hard redigering. - Alle bildene bærer et tydelig preg av fargestikk (blått og delvis grønt). Dette trolig pga. for hard fargeredigering. + Ingenting, egentlig. Alt for hard redigering som ødelegger bildet totalt. Haha, ta det rolig Gissan, jeg forventer ikke at du skal forstå :!: Takk Bare hyggelig å gi konstruktiv kritikk! :D Men det vet vel du alt om? :) Den takken var ikke ment til deg. Og Gissan: Den ringen du mener er av overredigering, det er en bisol, just as you know... Tviler på at du i det hele tatt har sett en slik. Endret 17. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Her er alle bildene i stor versjon. Tror ikke jeg orker å legge ut alle bildene jeg brukte i photomatix, blir 27 bilder, og jeg er litt for lat. 1 2 3 Endret 17. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg syns disse var skikkelig stilige. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Jeg syns disse var skikkelig stilige. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå