mcgroven Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Mark Rein i Epic hevder at Unreal Tournament 3 på PlayStation 3 blir en helt ny konsollopplevelse. Les mer Lenke til kommentar
serf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Så bra! Enda et argument for at det trolig blir ps3 på meg til ny året. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du er heldig du som har truffet Mark Rein. Han virker som en grei og energisk kar. Gleder meg til å lese UT3 omtalen neste uke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 "– Hva snakker du om? Gears of War 2? Hvorfor skulle vi lage en oppfølger til det spillet, avslutter en leende Mark Rein overfor Gamer.no." Kanskje fordi det er en av de aller mest populære spillene til x360 og har solgt noen millioner ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 "– Hva snakker du om? Gears of War 2? Hvorfor skulle vi lage en oppfølger til det spillet, avslutter en leende Mark Rein overfor Gamer.no." Kanskje fordi det er en av de aller mest populære spillene til x360 og har solgt noen millioner ? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...k.cgi?OPP=ironi Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hylling og hylling Så ingenting som tyder på at han mente at det skulle bli bedre på PS3 enn andre plattformer. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 totalt misvisende overskrift Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hylling og hylling Så ingenting som tyder på at han mente at det skulle bli bedre på PS3 enn andre plattformer. hehe, ja. Egentlig så virket det som om han hyllet seg selv og Epic mtp at de gjort det enkelt å lage innhold som kan bruke på tvers av plattformene ... Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir spennende å se om noen moddere ønsker å lage noe til PS3. Det virker som en del mer jobb. Sitter man på en PC kan man jo starte opp en beta-versjon av en mod opp på sekundet, men hvis man vil prøve den ut på PS3, så må den jo overføres og det kan ta litt lengre tid. En annen grunn til at jeg tviler er at de fleste som kjøper til PS3, kjøper akkurat fordi PC-en ikke har gode nok systemkrav. På samme tid utelukkes de også å kunne modde, for man må vel ha en omtrent like kraftig maskin for å modde som man må for å spille? Men for all del, det kan bli en suksess. Man vet aldri med sånt. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Men var ikke hele poenget at man kunne først modde på PC, så overføre til ps3. så hvordan får det blitt mer jobb en å modde på PC til PC, enn Pc til PS3, når man tydligvis ikke trenger gjøre annet enn å overføre Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Vi har endret tittelen litt slik at den ble mer relevant. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Så bra! Enda et argument for at det trolig blir ps3 på meg til ny året. Ja, ihvertfall om det blir mer vanlig, UT3 tar jeg selvsagt på PC, men det kan hende dette blir en trend. AtW Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Farten blir kanskje ikke like høy på PC og PS3, men det er jo hovedsakelig på grunn av kontrollmulighetene på konsoll. Vi er likevel stolte av begge utgavene. Hva mener han med dette? Ikke si at de dropper muligheten for å bruke mus/tastatur på PS3? Utviklerne har jo ved flere anledninger nevnt at PS3-versjonen skulle støtte mus/tastatur, så jeg blir skuffet hvis de nå har gått bort fra dette. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sjølv om det er støtte for mus/tastatur, må dei jo fortsatt ta hensyn til dei vanlege kontrollane som sikkert dei fleste vil bruke. Treng ikkje bety at dei har fjerna mus/tastatur støtta frå spelet. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Holder meg til PC når det gjelder UT serien. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Holder meg til PC når det gjelder UT serien. Second that. Det er et høyhastighetspill, tror ikke det vil funke på konsoll. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det viktigste spørsmålet er vel om det blir auto-download av mods en server kjører, hvis dette ikke er på plass blir det slit å finne noen å spille mot på nettet for oss litt mer causual spillere. De har seff jernkontroll på dette på PC-plattform, men spennede og se hvordan de løser det på konsoll. Lenke til kommentar
kleppemeister Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tror ikke dette blir den store hitten egentlig. Det er veldig vanskelig å få noe slikt til å faktisk fungere på en konsol i forhold til PC. Greit nok at man kan ta mods over osv. Men hvordan det vil virke når man kommer til online delen er en helt annen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg