DJViking Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har hatt min TomTom GO 720 under ett døgn og har akkurat fått problem med den. Jeg tok å oppdaterte enheten gjennom programmet TomTom HOME. Da dette var gjort frakoblet jeg enheten og prøvde å starte den opp, men den vil ikke virke. Etter at den er startet opp får jeg et skjermbilde som viser bilde av selve TomTom'en, en liten harddisk nede i høyre hjørne og en rød runding med hvitt kryss i som blinker av og på. Jeg har prøvd å resette GPSen flere ganger uten at det hjelper noe. Noen som har opplevd denne feilen med TomTom? Det er så frustrerende at dette skulle hende den første dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ser ut som om noe har gått feil under oppdateringen. Får du fortsatt kontakt med enheten fra TThome? Hvis du gjør det, kan du forsøke en ny oppgradering. Hvis ikke, er det vel en reset-knapp på enheten et sted, så du kan forsøke en reset før du oppgraderer. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Ser ut som om noe har gått feil under oppdateringen. Får du fortsatt kontakt med enheten fra TThome? Hvis du gjør det, kan du forsøke en ny oppgradering. Hvis ikke, er det vel en reset-knapp på enheten et sted, så du kan forsøke en reset før du oppgraderer. Jeg har prøvd alt det. Jeg avinstallerte den oppgraderte TomTom HOME 2 applikasjonen på PC-en og reinstallerte versjonen av TomTom HOME som kom med enheten på CD. Fremdeles var enheten umulig å starte. Jeg koblet den så til og dermed ble alt iorden igjen. Tror ikke jeg tør å oppgradere TomTom HOME igjen.. Har ikke lyst å få problemer med GPSen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå