Lemonbarley Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Får ikke klokket pc`en min... Jeg har: Aopen ak77-333 Apacer 256 Mb PC2700 CL 2,5 1.333 T-bird Pc`en takler ikke multipler klokking(booter ikke hvis jeg stiller multipleren fra 10 til 10,5). Den takler heller ikke FSB klokking(får bare klokket til 135 FSB) Kjører rammen på 333 Mhz Mente T-birden var ulåst fra fabrikk(L1 broene er sammenkoblet på min hvertfall). Jeg har vannkjøling. Men i følge pc`en har jeg ca. 55-60`C system temp. Noen kloke hoder som har peiling på hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er du sikker på at den er opplåst ? Jeg hadde en sånn prosessor som ikke var opplåst. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg ser at det er en som mister sin avatar om 2 strakser! Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Oi så så stort bilde jeg har. Nettopp lagt det inn. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Er du sikker på at den er opplåst ? Jeg hadde en sånn prosessor som ikke var opplåst. Mente T-birden var ulåst fra fabrikk(L1 broene er sammenkoblet på min hvertfall). Det er vel samme fremgangsmåte på T-bird som på Duron for opplåsing av cpu? Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tror de er det samme på durom og tm. Det er de øverste dottene på prosessor som skal kobles tror jeg. Skal være mange guider på nettet, en på overklokking også tror jeg. Bildet mitt forsvann :oops: :o Jaja de var kansje LITT stort. Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Durom???? Mente Duron Fikk ikke til og redigere det... Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Linja som man kan skrive inn bilde på er borte. På profilen kan jeg ikke sette inn nytt bilde. De kunne bare ha fjerna det ikke hele funksjonen. Hadde tenkt og sette inn et mindre bilde. KOKKO !!!!!!!!! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kalle, kanskje din væremåte hadde noe med saken å gjøre, hvis de fjernet linjen der du kan legge url til et bilde som du kan som avatar er det en grunn til dette. Du får den sikkert igjen, når du begynner å oppføre deg. En 1.333 GHz AMD T-bird skal være opplåst fra fabrikk. Det gjelder så og si for alle T-birder ettersom jeg kan huske, min gamle 1.4 GHz var opplåst. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Ja det var det jeg trodde, så hva kan problemet her være da? Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Skal være snill. Men jeg var bare slem etter at de stengte linja. Sorry Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Skal være snill. Men jeg var bare slem etter at de stengte linja. Sorry Hadde satt pris på om du brukte topicen min til noe annet.... Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Ja det var det jeg trodde, så hva kan problemet her være da? Har prøvd å kjøre hastigheten på rammen ned fra 333 til 266 Mhz, uten at hjalp. CAS 2,5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå