TheNarsissist Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei har hatt xbox 360 i snart et år men nå begyner den og bøi dårlig noen ganger når jeg spiller så fryser bildet så jeg må starte boxen på nytt hva kan være feil? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir nok en tur til Tyskland på den..... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Blir nok en tur til Tyskland på den..... Hæ? Lenke til kommentar
kjottojo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hei! du må nokk sende den til tyskland ja;) skjipe greier:P men lurte på hvor jeg kan få tak i et netverkskort til den første xboxn? mitt røyk i dag! eller om nån viste hvor jeg kunne kanskje sende den inn`? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Blir nok en tur til Tyskland på den..... Hæ? Men hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
kjottojo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 du ringe te den butikken du har kjøpt den oss, så sei du ka som feile den og da sende dem den te tyskland;) Lenke til kommentar
kjottojo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 høres ut som om den får før dårli lufting og det kan godt være at det e strømførsyninga. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei har hatt xbox 360 i snart et år men nå begyner den og bøi dårlig noen ganger når jeg spiller så fryser bildet så jeg må starte boxen på nytt hva kan være feil? Hadde samme problemet for etpar uker siden.Noen dager senere ble det rrod,så det er mulig du får et forvarsel der.Xboxen hadde jeg hatt siden release så det var en seig j....l.Forøvrig aldri hatt noen som helst probl. før dette. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det begynner jo å bli kaldt ute, kanskje det er derfor... Gud jeg er i det morsomme hjørnet idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå