archongamer Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet hvordan man får 121 stjerner? Har tatt alt som er og endte på 120 stjerner, men ser at folk påstår det skal være 121 stk? Alle galaxer er etter hva jeg kan se complete, og jeg har fått muligheten til å spille med Luigi. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet hvordan man får 121 stjerner? Har tatt alt som er og endte på 120 stjerner, men ser at folk påstår det skal være 121 stk? Alle galaxer er etter hva jeg kan se complete, og jeg har fått muligheten til å spille med Luigi. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor så vidt jeg vet -har ikke prøvd selv- så får du den siste stjerna ved å ta 100 purple coins i området som du begynner på.. altså i Toad-land, eller hva det heter.. det området som Prinsesse-slottet originalt står.. Hvordan du kommer dit, vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hmm, hvordan kommer man se dit ja... Du mener ikke den som er ved gate eller hva det heter?? Der man flyr rundt og rundt planeten? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Som sagt så har ikke jeg klart det selv.. men, jeg har forstått det som om det er på det området man begynner på HEEEEELT i starten, med EN GANG man starter spillet.. når man løper og til slutt havner ved slottet hvor prinsessen står i, og som da blir kidnappet og forsvinner opp i verdensrommet.. det området som er som en liten landsby.. EDIT: Du må kanskje be om å få dra tilbake til "hjemplassen" din, eller noe?! .. Endret 5. januar 2008 av Bone Lenke til kommentar
pogger Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 angående 121 stjerner: først må du få 120 stjerner med mario og beseire bowser for å låse opp luigi. når du deretter gjør det samme en gang til med luigi (jada, du må ta alle 120 stjernene en gang til) så får du en beskjed på slutten av rulleteksten om at grand finale galaxy er låst opp for både mario og luigi. skyt deg opp til trial galaxies og der vil du finne en ny grønn luma på baksiden av planeten. finn alle 100 purple coins i grand finale galaxy for stjerne nummer 121 og et bilde på oppslagstavla til wii'en din. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 angående 121 stjerner: først må du få 120 stjerner med mario og beseire bowser for å låse opp luigi. når du deretter gjør det samme en gang til med luigi (jada, du må ta alle 120 stjernene en gang til) så får du en beskjed på slutten av rulleteksten om at grand finale galaxy er låst opp for både mario og luigi. skyt deg opp til trial galaxies og der vil du finne en ny grønn luma på baksiden av planeten. finn alle 100 purple coins i grand finale galaxy for stjerne nummer 121 og et bilde på oppslagstavla til wii'en din. Ah, takker og bukker. Da er det bare å lete frem mer pottis og sette seg godt til rette da Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har et spørsmål. Hvilen galakse er Luigi på her: Endret 22. januar 2008 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har et spørsmål. Hvilen galakse er Luigi på her: Honeyhive Galaxy heter den, ligger i Terrace systemet Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) elsket spillet. noe av det beste jeg har spilt, og soundtracket spilles ofte i bilen eller på øret. men det var da ufattelig lett =) smørte meg gjennom nivåene konstant, men tenker ikke over vanskelighetsgraden når spillet er såpass magisk som det er! Satt alltid med smil om munnen og godfølelsen i kroppen. Lenge leve Galaxy! gitt meg på 120 stjerner foreløpig og kost meg litt med Luigi, men skal nok ta noen runder til snart! Endret 23. januar 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg sliter en del med den andre bossen. Jeg har kommet til Bowser's Fiery Fortress (antar jeg den heter) på slutten av den andre galaksen og skal sloss mot ham. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre. Eller det vil si, jeg har banket ham to ganger, men bare med flaks, og jeg har ikke sjanse å ta ham en tredje gang uten hjelp. Problemet er at det er en liten planet, og han bare stikker av hele tiden. Det er enkelt å hoppe over de blå ringene han sender ut, og selv ildkulene går greit nok å unngå. Jeg har skjønt såpass at man må stå på de blå "lokkene" på bakken når ham hopper mot deg, og langhoppe unna i siste liten så han knuser lokket og tar fyr. Men hva gjør man da? Han løper vekk i panikk hele tiden, og hver gang jeg kommer nært snur han og løper den andre veien. Det blir mer eller mindre umulig å ta ham framfra (har klart det en og annen gang med flaks), og når man snurrer og selv får ham over på rygg stikker han bare av hele tiden. Har som sagt klart å få ham på rygg og treffe ham med snurringen min to ganger, men bare med flaks. Tredje gangen er det utrolig vanskelig å treffe ham i første omgang og få ham over på rygg. Så hvordan kan man enklest mulig treffe ham? Og jada, jeg tok forresten den ekstra-helse bonusen rett før jeg traff ham, så jeg har seks "liv" is stedet for de vanlige tre. Utrolig bra spill ellers, forresten. Med unntak av Super Mario Sunshine har jeg ennå til gode å spille et "ekte" Mario-spill jeg ikke har elsket. (med "ekte" mener jeg de vanlige spillene, ikke Mario Party, fotball spillet, Mario RPG osv). Takk for hjelpen. Hmpf. Jeg fant en video på YouTube som viser hva man skal gjøre, og jeg hadde rett hele tiden. Men da var man jo like langt. Jeg vet hva man skal gjøre, og i teorien burde det være ren plankekjøring. I praksis derimot... Endret 26. januar 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg sliter en del med den andre bossen. Jeg har kommet til Bowser's Fiery Fortress (antar jeg den heter) på slutten av den andre galaksen og skal sloss mot ham. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre. Eller det vil si, jeg har banket ham to ganger, men bare med flaks, og jeg har ikke sjanse å ta ham en tredje gang uten hjelp. Problemet er at det er en liten planet, og han bare stikker av hele tiden. Det er enkelt å hoppe over de blå ringene han sender ut, og selv ildkulene går greit nok å unngå. Jeg har skjønt såpass at man må stå på de blå "lokkene" på bakken når ham hopper mot deg, og langhoppe unna i siste liten så han knuser lokket og tar fyr. Men hva gjør man da? Han løper vekk i panikk hele tiden, og hver gang jeg kommer nært snur han og løper den andre veien. Det blir mer eller mindre umulig å ta ham framfra (har klart det en og annen gang med flaks), og når man snurrer og selv får ham over på rygg stikker han bare av hele tiden. Har som sagt klart å få ham på rygg og treffe ham med snurringen min to ganger, men bare med flaks. Tredje gangen er det utrolig vanskelig å treffe ham i første omgang og få ham over på rygg. Så hvordan kan man enklest mulig treffe ham? Og jada, jeg tok forresten den ekstra-helse bonusen rett før jeg traff ham, så jeg har seks "liv" is stedet for de vanlige tre. Utrolig bra spill ellers, forresten. Med unntak av Super Mario Sunshine har jeg ennå til gode å spille et "ekte" Mario-spill jeg ikke har elsket. (med "ekte" mener jeg de vanlige spillene, ikke Mario Party, fotball spillet, Mario RPG osv). Takk for hjelpen. Hmpf. Jeg fant en video på YouTube som viser hva man skal gjøre, og jeg hadde rett hele tiden. Men da var man jo like langt. Jeg vet hva man skal gjøre, og i teorien burde det være ren plankekjøring. I praksis derimot... Du må prøve å "skjære ham av". Når du ser at han løper en retning, kutter du "svingen" og avskjærer ham lenger framme. Var noe sånt jeg gjorde i hvertfall. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg sliter en del med den andre bossen. Jeg har kommet til Bowser's Fiery Fortress (antar jeg den heter) på slutten av den andre galaksen og skal sloss mot ham. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre. Eller det vil si, jeg har banket ham to ganger, men bare med flaks, og jeg har ikke sjanse å ta ham en tredje gang uten hjelp. Problemet er at det er en liten planet, og han bare stikker av hele tiden. Det er enkelt å hoppe over de blå ringene han sender ut, og selv ildkulene går greit nok å unngå. Jeg har skjønt såpass at man må stå på de blå "lokkene" på bakken når ham hopper mot deg, og langhoppe unna i siste liten så han knuser lokket og tar fyr. Men hva gjør man da? Han løper vekk i panikk hele tiden, og hver gang jeg kommer nært snur han og løper den andre veien. Det blir mer eller mindre umulig å ta ham framfra (har klart det en og annen gang med flaks), og når man snurrer og selv får ham over på rygg stikker han bare av hele tiden. Har som sagt klart å få ham på rygg og treffe ham med snurringen min to ganger, men bare med flaks. Tredje gangen er det utrolig vanskelig å treffe ham i første omgang og få ham over på rygg. Så hvordan kan man enklest mulig treffe ham? Og jada, jeg tok forresten den ekstra-helse bonusen rett før jeg traff ham, så jeg har seks "liv" is stedet for de vanlige tre. Utrolig bra spill ellers, forresten. Med unntak av Super Mario Sunshine har jeg ennå til gode å spille et "ekte" Mario-spill jeg ikke har elsket. (med "ekte" mener jeg de vanlige spillene, ikke Mario Party, fotball spillet, Mario RPG osv). Takk for hjelpen. Hmpf. Jeg fant en video på YouTube som viser hva man skal gjøre, og jeg hadde rett hele tiden. Men da var man jo like langt. Jeg vet hva man skal gjøre, og i teorien burde det være ren plankekjøring. I praksis derimot... Løp motsatt vei av det han gjør, så tar du han ganske enkelt- Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mynter og highscore, har det noe og si? Pleier bare å ta mynter når jeg har lite helse.. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, men alltid gøy å få ny highscore Også får man et ekstrea liv for 50 mynter, men da er det mye lettere å samle star bits. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kost meg litt med Luigi, men skal nok ta noen runder til snart! Bare jeg som stussa på denne setningen? Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) kost meg litt med Luigi, men skal nok ta noen runder til snart! Bare jeg som stussa på denne setningen? Ja Spoiler! Når du får 120 stjerner kan du spille med Luigi. Endret 28. januar 2008 av Kaffeleif Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kost meg litt med Luigi, men skal nok ta noen runder til snart! Bare jeg som stussa på denne setningen? Hørtes litt tvilsomt ut, ja... Klarte forresten bossen på et vis. Første forsøk, faktisk. Enten stikker han av hele tiden og er umulig å nå igjen, ellers gjør han fint lite. Det var et lavmål så langt, men heldigvis er resten av spillet så langt (har 34 stjerner) nesten like bra som Super Paper Mario. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 kost meg litt med Luigi, men skal nok ta noen runder til snart! Bare jeg som stussa på denne setningen? Hørtes litt tvilsomt ut, ja... Klarte forresten bossen på et vis. Første forsøk, faktisk. Enten stikker han av hele tiden og er umulig å nå igjen, ellers gjør han fint lite. Det var et lavmål så langt, men heldigvis er resten av spillet så langt (har 34 stjerner) nesten like bra som Super Paper Mario. Leste du min post om hvordan du skulle ta han? Løp motsatt vei! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Leste det og så noen som gjorde det på YouTube, men ingen av delene hjalp meg noe særlig, dessverre. Mulig er jeg en idiot som har problemer med den andre bossen, men, men. Uansett klarte jeg å ta ham på et vis, så takk for hjelpen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har fått 78 stjerner nå og har lite lyst til å gi meg, men det er en stjerne jeg kunne trengt litt hjelp med. Finne Luigi Jeg vet Luigi gjemmer seg i Honeyhive Galaxy, men hvor? Jeg kan ikke finne ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå