Gå til innhold

Super Mario Galaxy - Forumets Hjelpetråd!


Litraphy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg rister på kontrollen snurrer ikke Mario, sånn som han gjorde i begynnelsen. Han snurrer når jeg rister på nunchuken, og det er veldig irriterende. Noen som vet hvordan jeg bytter tilbake?

 

Hver gang det står "point your remote at the screen", og jeg gjør det, skjer ingenting =/ Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Når jeg rister på kontrollen snurrer ikke Mario, sånn som han gjorde i begynnelsen. Han snurrer når jeg rister på nunchuken, og det er veldig irriterende. Noen som vet hvordan jeg bytter tilbake?

 

Hver gang det står "point your remote at the screen", og jeg gjør det, skjer ingenting =/ Hva gjør jeg feil?

 

Høres nesten ut som det er noe galt med akslerometeret i wii remoten din. Siden det ikke funker å riste. Funker lignende funksjoner i andre spill?

 

Går det ikke an å "peke på" skjermen heller?

Lenke til kommentar
fuck, jeg møtte Bowser for andre gang og jeg greier han ikke, enten tar ildkulene meg, ellers så spinner han på meg eller så tar laser strålene meg

 

Strålene unngår du ved å hoppe opp på dei grøne kuplane, ildkulene må du berre unngå ved å springe mellom dei. Når Bowser snurrer etter deg tar du berre "lang-hopp" vekk frå han heile tida. =o

 

Lenke til kommentar
Damn, jeg sliter med

 

å finne den siste kaninen på Snow cap galaxy. Jeg finner alltid den i snøen og den i kista, men etter det sitter jeg fast....

 

 

Sliter med akkurat det samme! Hvor mange stjerner er det egentlig i hver galakse? Har 90 et eller annet nå, og synes jeg har tatt det meste av hidden og comet starts i alle rom...skjønner ikke hvor jeg skal finne nesten 30 til.

Lenke til kommentar
Når jeg rister på kontrollen snurrer ikke Mario, sånn som han gjorde i begynnelsen. Han snurrer når jeg rister på nunchuken, og det er veldig irriterende. Noen som vet hvordan jeg bytter tilbake?

 

Hver gang det står "point your remote at the screen", og jeg gjør det, skjer ingenting =/ Hva gjør jeg feil?

 

Høres nesten ut som det er noe galt med akslerometeret i wii remoten din. Siden det ikke funker å riste. Funker lignende funksjoner i andre spill?

 

Går det ikke an å "peke på" skjermen heller?

 

Det virket å peke på skjermen. Kan sjekke om det virker feks. i wii sports

Lenke til kommentar

Spørsmål angående 120 stjerner:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er slik at jeg kan få maks 105 stjerner før jeg ta Bowser? Da vil Purple Coins-banene åpne seg og jeg kan få 120 stjerner -> Luigi -> den siste Purple Coin-banen -> 121 stjerner. Har jeg surret meg riktig frem her? Har 103 stjerner nå.[/url]
Lenke til kommentar
Når jeg rister på kontrollen snurrer ikke Mario, sånn som han gjorde i begynnelsen. Han snurrer når jeg rister på nunchuken, og det er veldig irriterende. Noen som vet hvordan jeg bytter tilbake?

 

Hver gang det står "point your remote at the screen", og jeg gjør det, skjer ingenting =/ Hva gjør jeg feil?

 

Høres nesten ut som det er noe galt med akslerometeret i wii remoten din. Siden det ikke funker å riste. Funker lignende funksjoner i andre spill?

 

Går det ikke an å "peke på" skjermen heller?

 

Det virket å peke på skjermen. Kan sjekke om det virker feks. i wii sports

Du kan jo prøve å kontakte Nintendo Supports også? Ta en tur innom Nintendo.no for mere informasjon :)

Lenke til kommentar

lucariox (angående deep dark galaxy):

 

 

når du har tatt muldvarpen i kanonen, kan du bruke den og skyte deg over til planeten der du får flammeblomsten. så skyter du deg ned til hovedplaneten igjen og tenner på de tre søylene ved inngangen til hula. da vil en isblomst dukke opp.

 

 

ballerusk (angående 120 stjerner):

 

det er korrekt.

 

fransesca (angående antall stjerner i hver galakse før bowser):

 

 

du kan få fem stjerner på de fleste store galaksene før du tar bowser. når du har tatt bowser får du muligheten til å ta den sjette stjernen i hver galakse. to av de store galaksene og én av én-stjernes galaksene har enda en hemmelig, grønn stjerne i tillegg. én av én-stjernes galaksene har også en søt liten rød en.

 

 

edit: redigerte inn litt utfyllende info.

Endret av pogger
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...