Litraphy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei godtfolk av forumet! Ble inspirert når jeg tenkte på Zelda TW sin hjelpetråd, og tenkte at dette kunne være greit å lage til SMG også, da man kan få vanskeligheter med visse nivåer utover i spillet. Så, derfor lager jeg denne tråden så vi her kan dele erfaringer, problemer og mye annet. Husk, skal du komme med tips/hint, så gi en kjapp beskrivelse av nivået el. for så å putte resten av informasjonen i en spoilertag. Takk. Jeg starter med å spørre om noen har tips til hvordan jeg på den søppelplaneten gjør bombingen av søpla mer effektivt. Klarer aldri å gjøre det på under 30 sek. Endret 17. november 2007 av DavidH Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hehe den der slet jeg også med, hadde alltid en igjen, husker jeg ikke feil er de satt opp tre og tre, som i en trekant kast en bombe midt i "trekantene" så tror jeg det funker, tror jeg gjorde noe lignende når jeg fikk det til Endret 17. november 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Okay. Takker. Men ett spørsmål til.. Kan man bare kaste bomben av gårde, eller er det noen mulighet for å legge den rett ned? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg vet ikke, men det å kaste funker fint For dere andre som kommer til å poste her husk galaxe navn osv Lettere for de som hjelper Endret 17. november 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Japp. Gå ut i fra hvilken galakse man er i gjør det kjappere å huske hvor vedkommende befinner seg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eg synes faktisk litt synd på dei "billene" som prøver å flykte.. Etterkvart som dei flyg landar dei til slutt på ryggen.. Kvifor implementere slike stakkars dyr i spelet? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Feil emne! Tror det er for at vi skal synes mario er litt badass Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Har et lite spørsmål angående noen stjerner Hva er forskjellen på gule og grønne stjerner? Endret 17. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva er forskjellen på gule og grønne stjerner? 3 grønne gir deg tilgang til trial galaxy ved å aktivere den grønne launch stjerna ved garasjen. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hva er forskjellen på gule og grønne stjerner? Viktig at du skriver et ord eller to om hva som spoilertagen inneholder. Sånn at folk ikke bare klikker på den av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Skal endre det Endret 17. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hehe den der slet jeg også med, hadde alltid en igjen,husker jeg ikke feil er de satt opp tre og tre, som i en trekant kast en bombe midt i "trekantene" så tror jeg det funker, tror jeg gjorde noe lignende når jeg fikk det til Jeg bare kastet bombene på de gule punktene på bakken der (en bombe for hvert punkt).. Da fungerer det bra ;D Lenke til kommentar
H2H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 stemmer... gjore nettopp det samme... Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Oki lol fikk ikke med meg det der men nice Endret 19. november 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er det med stjerner som har et spørsmålstegn på seg? Er det hemmelige stjerner man må lete etter? Er det stjerner som han Luigi ender å finne? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Not 100% sure men tror det er de stjernene Luigi driver og leter etter Bare sjekk innom Mail-Toaden så blir du oppdatert ! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hallois! Jeg har også et par spørsmål; Jeg har kommet til 3. Galaxe - the Kitchen, så alt jeg lurer på er til og med dit.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1) Jeg begynte nå på the Kitchen og hadde 27 stjerner. Mulig å få noen flere enn det før man begynner på det brettet? 2) Jeg har tatt 3 brett med den Cosmic Star/Planet/Meteor -saken; En hvor jeg har "ett liv", en hvor jeg har kappløpt med meg selv og en hvor jeg har klart en bane på tid.. Jeg har også bedt denne Starbits-glade stjerna om å flytte på den, men jeg fikk ikke opp noe nytt, i hvert fall ikke på de 2 første galaxene; Er det mulig å få flere? Eller er det "kun" 3 "ekstrabaner" på de 2 første galaxene (til å begynne med)? 3) Har spilt første brettet på det the Kitchen, der hvor den halvkuleforma fossen/vannet er.. Det en "1 UP" -sopp ved ei sånn sleng-huske oppe på en pilar; Hvordan får jeg tak i den? 4) Hvor mange Starbits hadde dere når dere begynte på det the Kitchen ca? Jeg hadde ca 3500.. og da har jeg matet alt som skal og kan mates, som jeg har sett.. Takker Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Not 100% suremen tror det er de stjernene Luigi driver og leter etter Bare sjekk innom Mail-Toaden så blir du oppdatert ! Jeg har 107 stjerner nå og har snakket med Luigi, han sa at jeg måtte finne resten selv. Og jeg har fortsatt noen brett som det er en stjerne med spørsmålstegn på. Ser ut til at jeg må finne de selv innpå banene noe som er ekstremt vanskelig. Finner ingen der! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er det med stjerner som har et spørsmålstegn på seg? Er det hemmelige stjerner man må lete etter? Er det stjerner som han Luigi ender å finne? De stjernene med spørsmålstegn er tilleggs stjerner. Disse får man ikke noe hint om hvor er. De grønne spørsmålstegnene er nett det samme bare at her finnes det en grønn stjerne. Luigi hjelper til med tre stjerner. Resten må man finne selv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så hvis det er en stjerne på en planet som har et spørsmålstegn på seg, da er det en hemmelig stjerne man må finne? Sweet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå