Arothen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Heisann! Jeg har et lite problem kanskje noen kunne hjelpe meg med det. Altså hele greia startet med at jeg trodde at jeg hadde en ekkel virus på PC-en min, som jeg tror kom pga bruk av IE7. JEg installerte Mozilla Firefox og alt ble bra igjen. Men plutselig sluttet flere programmer på PC-en min, helt uten videre. På tanken av det kjøpte jeg og installerte en ny Windows XP Media Center (noe jeg angrer på). Når cden var installert lot jeg merke til at gamle Windows XP Proffesional ennå var en del av maskinen (første gang jeg installerte PC-en, har lite erfaring). Nå startet Windows XP Proffesional å fungere som vanlig, og problemet mitt er altså, hvordan kan jeg slette Windows Media Center fra PC-en min, siden jeg kommer til å bruke Proffesional. PS: (hvis dette er noe mer informasjon dere trenger) Når jeg starter PC-en kan jeg velge mellom enten å kjøre Proffesional eller media center. Plz hjelp meg slette media center slik at jeg kan beholde vanlige Proffesional... Lenke til kommentar
riroil Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Start opp xp pro og formater partisjonen som MCE ligger på Lenke til kommentar
Arothen Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) og hvordan gjør jeg det?? altså har startet proffesional... hva gjør jeg herfra? non som kan forklare i "barnehage" language:P Endret 24. november 2007 av Arothen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå