Egilegil Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20030203...804_er_63907988 Vel, hva sier dere folkens, 1 mbit og 30 gbyte pr. mnd. til samme pris som 704/ubegrenset i dag. Jeg vil påstå at 30 gig er for lite når man kan laste ned med 1 mbit. Fri bruk vil nå koste 750 pr Mnd. for en 1 Mbit linje. Dette er den eneste hastigheten de tilbyr med fri bruk. Nok ett påfunn fra det gamle kommunistiske stjeleverket for å loppe oss for penger? Når det er sagt er det vel bare "ulovlig" nedlastning som fyller 30 gig pr. mnd. da. Men hva skal man med 1 mbit hvis man skal surfe og sjekke mail?? HVH Egil Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 dette hørtes da greit ut, savner bredbåndsfabrikken da.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Nok ett påfunn fra det gamle kommunistiske stjeleverket for å loppe oss for penger? Når det er sagt er det vel bare "ulovlig" nedlastning som fyller 30 gig pr. mnd. da. Men hva skal man med 1 mbit hvis man skal surfe og sjekke mail?? HVH Egil Men det er andre som tilbyr fri bruk så absolutt ingen _må_ kjøpe disse produktene til TN+ hvis de ikke føler at de passer dem. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 jo, men de andre kan ikke levere like bredt som telenor. Jeg kunne f.eks ikke få internett fra Nextgentel, og tro meg at jeg prøvde det først. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jo, men de andre kan ikke levere like bredt som telenor. Jeg kunne f.eks ikke få internett fra Nextgentel, og tro meg at jeg prøvde det først. Bluecom, Tiscali + mange andre har identisk dekning så dette er ikke noe argument. NGT bygger ut med eget utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå