Veni Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Burde jeg velge Call of Duty 4 eller The Orange Box? Skulle gjerne ha kjøpt begge men har ikke penger nok til det. Så til dere som har prøvd begge eller et av de ... Hvem av de burde jeg velge? Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde nok gått for CoD 4. Knall multiplayer og en veldig bra singleplayer. Singleplayer delen er kort, 4-5 timer, men den har ganske bra gjenspillingsverdi. Orange Box er mye spill for pengene, men for min del fungerte ikke TF2 så bra på konsoll og portal var morsomt, men mer en kuriositet enn et fullverdig spill. Kommer an på hvor gira du er på Half Life 2 og episodene da. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Er vel ikke veldig gira på Half-Life spillene ;O Har aldri prøvd de, men har hørt at de skal være så sykt bra. Lenke til kommentar
Martlu Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Har spilt en god del Call of Duty opp igjennom årene, og også det siste. Det har jeg også rundet. Jeg har ikke prøvd det nye Half life, men anbefaler deg å gå for Call of Duty 4 uansett. Som noen sa, ja, CoD er kort, men ta på skill Hardened eller Veteran og få litt utfordringer. Endret 17. november 2007 av Martlu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Er det multiplayer du vil ha er CoD4 det beste valget. Om det derimot er singleplayer som er viktigst for deg er Orange Box det beste valget, spesilet siden du ikke har spilt HL2 før. Like du fps-spill vil ikke HL2 skuffe, og du får jo mange timer spilling med hovedspillet og de 2 ekspansjonene. Nå har Orange Box en ganske underholdene multiplayer i TF2, så du gir ikke helt avkall på multiplayer med Orange Box likevel... Endret 17. november 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Liker du multiplayer er COD4 et trygt valg! Lenke til kommentar
Veni Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Da blir det CoD 4 på meg Får heller plukke opp The Orange Box en gang etter jul Takk for alle hjelp! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 singleplayer er og veldig bra på cod4.. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 For min del har alle andre spill blitt mindre aktuelle nå som CoD4 har kommet. Det har hevet standarden for realisme troverdighet og onlinespilling betydelig. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 singleplayer er og veldig bra på cod4.. Men kort, mye mer single player i Orange Box. 5 timer mot 25 timer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har begge. Har du ikke spilt gjennom hl2, ep1, ep2 og portal, så skaffer du deg orangebox. Har du derimot spilt gjennom disse, blir det cod4. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har begge, og kan egentlig ikke anbefale én fremfor den andre. COD4 har en kort, men utrolig spennende singleplayerdel. Multiplayerdelen har ikke imponert meg så utrolig, så lang virker det som Battlefield 2 med litt oppgraderinger hist og her. Fra Orange box har jeg gjort meg ferdig med Portal, og holder nå på med HL2 (fikk revenge-achievement før jeg gikk på jobb i dag). Jeg kjøpte HL2 da det kom ut på PC, og skjønte egentlig ikke helt hvorfor alle gav det 10/10. Jeg skjønner det fortsatt ikke, jeg syns det er en ganske midt-på-treet shooter. Men, Portal er verdt hele prisen til Orange box, spør du meg. Resten av pakken er jo ok bonus-spill. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har begge, og kan egentlig ikke anbefale én fremfor den andre. COD4 har en kort, men utrolig spennende singleplayerdel. Multiplayerdelen har ikke imponert meg så utrolig, så lang virker det som Battlefield 2 med litt oppgraderinger hist og her. Fra Orange box har jeg gjort meg ferdig med Portal, og holder nå på med HL2 (fikk revenge-achievement før jeg gikk på jobb i dag). Jeg kjøpte HL2 da det kom ut på PC, og skjønte egentlig ikke helt hvorfor alle gav det 10/10. Jeg skjønner det fortsatt ikke, jeg syns det er en ganske midt-på-treet shooter. Men, Portal er verdt hele prisen til Orange box, spør du meg. Resten av pakken er jo ok bonus-spill. Det er godt å se at ikke alle kan syns det samme her inne :-) Som du sikkert skjønner er alt basert på smak og behag! Jeg liker Orangebox helt greit, men er ti ganger mere imponert over COD4. Men nå er jeg veldig opptatt av gode multiplayer spill. Å COD4 er uten tvil det beste som er på markedet i dag! No ser jeg du valgte COD4 og du kommer nok til å bli veldig fornøyd med det. See you on the battlefield :-) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg vill si TOB over COD4 men så fikk jeg mer enn nokk av COD serien alt ved 2'ern Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har spilt begge og ville valgt COD4 pga det varer så uendelig mye lengre med den kanll MP delen. Lenke til kommentar
Koscheck Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Orange box soleklart. COD4 ga jeg opp halvveis fordi jeg var møkk lei. Orange box har så mye, mye mer å by på og også en mye mer spennende verden. COD4 er bare standards krigsspill som vi har sett ørti ganger før. Hvis du bryr deg mest om online spilling så er kanskje COD4 veien å gå men ikke ellers. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har spilt begge og ville valgt COD4 pga det varer så uendelig mye lengre med den kanll MP delen. ..siden tf2 ikke har noe multiplayerdel mener du? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har spilt begge og ville valgt COD4 pga det varer så uendelig mye lengre med den kanll MP delen. ..siden tf2 ikke har noe multiplayerdel mener du? TF2 er fantastisk online så lenge det varer. Dessverre er det altfor lite innhold til å holde deg trollbundet over tid. Får håpe det kommer noen nedlastbare kart snart, gjerne med nye miljøer. For å sitere Zero Punctuation: "You have the choice between territory control in an industrial environment; territory control in a desert environment; and just to mix it up, capture the flag in an industrial desert environment!" Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 M.t.p. flerspiller, ville jeg valgt Call of Duty 4. Birger Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Da blir det CoD 4 på meg Får heller plukke opp The Orange Box en gang etter jul Takk for alle hjelp! Ja, begge er vel obligatorisk. TOB pga. sp og spesielt Portal, CoD4 pga. mp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå