SebastianS Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei jeg kan ikke dele mapper på nettverket. Har formatert, men fortsatt går det ikke å dele mappene. Det står alltid huket av for å gjøre denne mappen privat. Og den er sånn ikke "tydelig" sånna t jeg ikke kan gjøre noe med det. Any ideas? På forhånd takk Sebastian Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har du kjørt nettverksveiviseren (fra kontrollpanelet)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det pleier å stå "Aktiver fildeling" under disse valgene. Når du trykker på denne velger du "bare aktiver fildeling". Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Norbat: Ja det har jeg. fLeReK: Det valgene er disabla så det går ikke:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Når du har trykket på "delings-tabben" slik at du får opp valgene til den "delte" mappen, trykker du der det står "en annen mappe" helt nederst. Så trykker du på "Klikk her hvis du forstår.." og velg "bare aktiver fildeling". EDIT: En annen måte er å gå inn i mappealternativer og ta vekk haken ved "bruk enkel fildeling". Endret 17. november 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ty, vet ikke om det var helt det jeg gjorde men det var nok det du sa. Så nå er det mulig å dele alle:D Woho! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bare hyggelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå