Crashloop Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 har 4gb av denne typen som seriøst ikke vil samarbeide på ett Foxconn x38A Digital life hovedkort, det er bingo om den starter op. får den stort sett til å starte med en brikke, men det ser ut til å være litt bingo det og. Noen som har noen erfaringer med dette? kan for alt jeg vet være ett bspesielt oppsett av disse brikkene jeg må gjøre i Bios så all hjelp mottas med takk. finner jeg det ikke ut av så blir det vel og ringe netshop og skaffe noen Kingston brikker til uka. Lenke til kommentar
truaim Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg hadde prob med gigabyte P35 kort og div OCZ brikker, der var der biosen som var på bærtur. Etter en bios oppgradering funket allt bra. Endret 17. november 2007 av truaim Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 satte inn 2 corsair dominator brikker nå. og det fungerer med en gang...... på tide og sjekke om jeg fortsatt får bluescreen under windows innstallasjon da Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 med corsair brikkene fungerer alt som en drøm, ingen bios oppdatering tilgjengelig så blir vel og ta de brikkene på angrefristen og bytte dem i noe mer fornuftig merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå