heggz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tenkte å bytte inn Skate mot Assasin's Creed på ebgames eller spiderman (?) Hvor mye tror dere jeg får for skate, evt mellomlegget jeg må legge ut? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vil tro du får rundt 250 - 270 for Skate. Men Eb Games er de dyreste jeg har sett på Assasins Creed, 650 bolls. (sist jeg sjekket vaffal) Så spørs om ikke vinninga går opp i spinninga. For å si det på den måten. Lenke til kommentar
heggz Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Ja, det var skamdyrt, kunne fått 340kr for det hvis jeg kjøpte et spill for pengene. De hadde det ikke inne uansett, så jeg får heller vente til neste lønning Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Har nylig begynt og bruke www.Bytteklubben.no jeg, føler jeg blir snytt ver gang jeg leverer inn spill til Ebgames så føler det er bedre og bytte mot spill jeg har lyst på da..... Min mening da..... Fikk nylig tilbud om og bytte HS mot Ratcthet og Clank så føler det blir litt mindre tap når jeg kan få et spill jeg er litt gira på og bytte vekk et jeg har spilt gjennom..... Endret 17. november 2007 av Smyegel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå