Klovlid Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei! Lurer på om der er personer der ute som har bygd seg en HTPC med VIA hovedkort, lurer litt på ytelsen om den er bra, støynivå, størrelse og oppsett. Har tanker om å bygge i MINI-ITX, siden eg vil ha med PCI slotter til TV-kort. Håper på svar. TPFH Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kommer ann på hvilket prg. du vil kjøre. Tror både MCE og MP "krever" DX9-skjermkort. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 HD kan du ikke uten videre få kjørt på de korta (prosessorytelsen til C7 er AFAIK ca 80% av ytelsen til en PIII på samme klokkefrekvens), men de funker helt fint for SD. Støynivået er helt fint på de som har vifte og needless to say er de vifteløse dønn tyst. Har ikke gjort forskning på det men jeg har aldri hørt ulyder fra EPIA-kort (på enkelte hovedkort kan spoler etc pipe en del). Størrelsen på 17x17cm er det ikke noe å si på, men utvalget av kabinetter er ikke overveldende. Du kan jo bygge et selv. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 takker for svar, ser for meg et veldig lite slim kabinett som er lett å gjemme. Vil helst ha et stilreint og enkelt kabinett som er lett å jobbe i. Men skal sjå ka eg finner ut på nyåret, må finne penger først og de vokser ikkje på tred som student. Blir nok et par dager med jobb jah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå