Gullars Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Skal kjøpa ein datakabel til min nye telefon, Sony Ericsson T300. Kor mykje kostar ein kabel? Nokon som har ein brukt (i stand) til sals? Kva kan eg gjera med kabelen, utanom å lasta over nye spel, ringetonar etc.? Kan eg oppdatera software? Korleis finn eg ut kva software-versjon eg har? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 lurer også på to ting til: -kamera: korleis er kvaliteten på kamera til denne telefonen? pris? -mp3-spelar: har forstått at det går an å kjøpa mp3-spelar til telefonen. korleis fungerer dette? er det til å anbefala? pris? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 ein ting til ... på den gamle telefonen min (T65) gjekk det an å sjå kor lang levetid batteria hadde igjen ved å trykka på knappen på sida på telefonen. Denne funksjonen ser ut til å vera fjerna på T300. Er det muleg å få denne funksjonen fram igjen? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 ein "liten" ting til............. vurderer infrarød tilkopling. vil dette gjera same nytte som datakabel, eller er det fordelar/ulemper med dette? Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg brukte IR-porten til å overføre bilder,ringetoner og profiler fra en bærbar pc`n.Gikk helt uten problemer Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er ikke noen praktisk forskjell på IrDA og kablel, de gjør begge nytten. Muligheten å se hvorlang batteri tid det er igjen er tatt helt vekk på T300. Jeg har ikke hørt om noen måte å få den tilbake på heller. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Det er ikke noen praktisk forskjell på IrDA og kablel, de gjør begge nytten.Muligheten å se hvorlang batteri tid det er igjen er tatt helt vekk på T300. Jeg har ikke hørt om noen måte å få den tilbake på heller. Trur eg las ein plass at det ikkje var muleg å gjera oppgraderingar osv, vha. IR. Dette stemmer altså ikkje? Begge deler fungerer likt? I så fall går eg for IR Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Nokon som kan hjelpa meg med spørsmåla eg har stilt? Lenke til kommentar
beh Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det stemmer man trenger mer enn en vanlig datakabel for å kunne "flashe" mobilen. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Tydelegvis ikkje så mange som har Sony Ericsson her, nei... Lenke til kommentar
Gunnar Sande Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 I følge ITavisen (eller noe slikt) blei kvaliteten på bildene du tok med CommuniCam ikkje så gode på T300 :-? . Men viss du overfører bilden til PC'en blir kvaliteten bedre...(tror jeg) Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 I følge ITavisen (eller noe slikt) blei kvaliteten på bildene du tok med CommuniCam ikkje så gode på T300 :-? . Men viss du overfører bilden til PC'en blir kvaliteten bedre...(tror jeg) Takk for tipset. Får styra litt unna då. Men fortsatt lurer eg mest på skilnad mellom IR/datakabel og kvalitet på mp3-spelar Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Du kan kjøpe datakabel til den på clas ohlson. Spør etter den som passer til t65 og t68. Der for du med et program som du kan redigere telefonboken med, sende sms, laste ned bilder til den og laste ned ringetoner. Jeg kjøpte usb kabelen til 349 og med den kan du lade mobilen med pcen. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan kjøpe datakabel til den på clas ohlson. Spør etter den som passer til t65 og t68. Der for du med et program som du kan redigere telefonboken med, sende sms, laste ned bilder til den og laste ned ringetoner. Jeg kjøpte usb kabelen til 349 og med den kan du lade mobilen med pcen. Går det an å oppdatera software med denne kabelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå