Simenrf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) I natt døde Trond Kirkvaag. En av Norges beste komiker, bare 61 år gammel http://www.kjendis.no/2007/11/17/518494.html Og Grethe Kausland er også død, to dødsfall på samme dag! bare 60 år gammel! http://www.kjendis.no/2007/11/16/518452.html Dette er forferdelig triste nyheter, at sånne gode mennesker dør så tidlig. R.I.P Vil savne dere Grethe og Trond, hvil i fred. Det går i dag siste episode av "Luftens Helter" med Trond og resten av gjengen. Vet ikke om jeg klarer å se på det Endret 17. november 2007 av Simenrf Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Trist å høre. Begge var gode skuespillere som har gitt meg mye glede opp gjennom årene. Kondolerer. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 R.I.P Mye morro med de der uten tvil. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 R.I.P Som sagt over, gitt meg mye glede. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Trond hadde ut utrolig talent til å imitere og det var ikke grenser på hva han kunne gjøre for å underholde: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Trist, de vil bli savnet! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Kjedelig, mange av de beste norske komikere forlater denne verden. Synd da humoren dems ikke kan kopieres. En era er over. Endret 17. november 2007 av darkz Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Forferdelig trist. De var store inspirasjonskilder og har gitt meg fantastisk mye latter og glede i livet. I dag skal det flagges på halv stang Men jeg smiler fortsatt når jeg tenker på de to. Jeg tror de setter pris på akkurat det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvil i fred. Trist Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Veldig trist, og det ble nesten for mye at begge gikk bort nesten samtidig. Men kommer til å minnes dem med glede. De har gitt meg utrolig mye moro opp igjennom årene begge to. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Veldig trist. Jeg har gode TV-minner med begge to fra barndommen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg også syntes det er veldig trist, dette er to personer som har gitt meg mangt en latter. Kommer aldri til å glemme dem, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Huff, tenk da bare 60 og 61 år, skulle ønske vi hadde bedre medisiner. Så noen "Luftens Helter" i dag? det var så rart sist gang jeg så det, trodde ikke det skulle være siste gang jeg så han i live. men men dere er dypt savnet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 De er vel der oppe med Opsahl & resten av gjengen nå *he he* Helt for jævlig det her Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Trond Kirkvaag hadde en unik evne til å få folk til å le. Bare en liten endring i ansiktsuttrykk var nok, kanskje akkompagnert med et eller annet malplassert ord. Særlig Skremmer'n er min favoritt. Grete Kausland kjenner jeg dessverre lite til, stort sett bare gjennom rollen hennes som vaskedame i Karl & Co, men ut ifra det jeg har sett der, var hun en veldig flink skuespiller, som også hadde evnen til å få folk til å le uten å anstrenge seg særlig. Vel, slikt er synd, men livet må en gang ta slutt. Synd at det ble så tidlig for begge to. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg liker ikke Skremmer'n og de andre "in your face" karakterene hans, jeg liker ham best som satiriker eller god gammeldags imitator... Der var han uoverlegen! Grethe Kausland var jeg nok ikke så godt kjent med, men hun vil alltid være Knerten fra Stælken-sketsjene for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har bare et spørsmål ang dette klippet og det er..... VART DU SKRÆMT NO ?! Lenke til kommentar
Kindrob Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er kjempetrist. Trodde jeg hadde mareritt når jeg så det i går. Har vel egentlig ikke gått helt opp for meg enda. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De er vel der oppe med Opsahl & resten av gjengen nå *he he* Tviler ikke et sekund Hehe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Knallgod til å imitere var han ja. Begge to kjempet vel mot kreften, som er uimotståelig da den har satt seg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå