Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox 360 Pro - 18.08.07 - Falcon?

cbfn

Anbefalte innlegg

Hei.

var innom spaceworld igår, og så at de har en ekstremt billig Xbox 360 Pro der (den billigste etter hva jeg har søkt meg fram til, utrolig nok). Men jeg har jo lest dag ut og dag inn om X360 varmeproblemer, som er sterkt knyttet til Zephyr chipsetet. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg SKAL ha falcon chipset på mitt. Men så tenkte jeg at når MS bytter hovedkort sånn at den får HDMI (Noe som ikke den forrige modellen, Premium, hadde), er det ikke stor mulighet for at MS putta med det nye chipsetet og da?

Noen som kan si imot denne teorien? de X360ene de hadde inne var lagd 18.08.07.

Endret av ProXhimo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er en haug med tråder om dette.. og hvordan du ser om falcon chipsettet er i maskinen..

Per i dag er Falcon chipsettet i en del Halo3 edition maskiner, og ikke i elite eller pro så vidt jeg vet.

Det at maskinen har HDMI betyr ikke at den har falcon, zephyr har hdmi..

Lenke til kommentar

Har nå lest litt om andre sine erfaringer, og fått med meg at amazon.com selger X360 med Falcon i sin

http://www.amazon.com/Xbox-360-Pro-Value-B...2373&sr=8-1

Det jeg lurte på da var om hvor mye frakten koster til Norge? Og er det noen som har erfaringer med om man kan be dem om å sende den som gave? Vis ikke, hvor mye koster toll for den der? Overskrider det 3000,- er det bare å glemme.

Lenke til kommentar

Har lest igjennom den, der jeg fant ut at Amazon sine har det. Men jeg kunne ikke se sånn på undersiden av Spaceworlds sineX360, siden da måtte man demontere den, og det fikk de ikke lov til å gjøre.

Endret av ProXhimo
Lenke til kommentar
Du som har Falcon, kan du sammenligne lyden (støyen) på den med en av de eldre revisjonene?

Eneste forskjell i støy fra alle de forskjellige utgavene kommer fra DVD-Drive'n. Jeg har BenQ, som visstnok skal være mest stillegående, men vil ikke si at den er direkte stillegående :p

Men, var hos en kompis med launch-360, og den bråket mer ja ;)

Jeg er så ufattelig fornøyd med konsollen min!

360 Pro

HDMI

BenQ DVD-Drive

Falcon chips

Prislapp: 2000 kr med PGR4

Godt kjøp det ja! :D

Lenke til kommentar
Jeg tror også jeg fikk en Falcon her om dagen, men for svarte satan som den bråker. Trodde falkene skulle være stillere. Og dette har jeg sittet på gjerdet for. Grr.

Det er ikke noe forskjell på støyen i Falcon boxene.

Støyforskjellen ligger i DVD-Driven.

Det er godt mulig du har Falcon, og BenQ i tillegg(for selv om den skal være mest stillegående, så er den ikke det).

Jeg hadde vært fornøyd med Falcon, mindre sjans for RROD(Red Rings Of Death).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...