Gå til innhold

TG 03 blir på Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At dere GIDDER å si det blir her og der og være sååå påståelige...Hvor det skal være finner vel folka bak TG ut av rimelig snart, og det er neppe EN person som bestemmer alene hvor det skal være, så om EN sier det blir på Hamar og en sier Mo i rana så må de vel finne ut av det...Blir neppe begge plassene :roll: , for det er IKKE KLART. *mumle mumle masete unger med TG-Feber ass :shrug: * Og la $atans "CS" ligge hjemme i år eller hva?

Blir det på sørlandet blir det klaging fra nord og omvendt, sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Sur / irritert?...who me? Nei ikke sånn, men når en pålitelig kilde sier at det ikke er no vitsi å diskutere og ny info kommer på TG's infosider så hvorfor fortsette?

Det med CS var ikke et hint...nå er det da for f... på tide å prøve no litt annet på lan eller? Unreal tournament 2003 rocker en smule mere enn CS vil jeg nå sterkt påstå, selv om du ikke kan være terrorist da :p *1000

TG blir det uansett og da blir det bra...men flytter de på det så blir det vel bare klaging, men noen tenker ihverfall på andre. Å bare arrangere no sånnt sørpå er litt "egoistisk" Ikke at de lengre nord ikke kunne klart å starte no lignende, men "There can only be one real TG!"

Lenke til kommentar
Det med CS var ikke et hint...nå er det da for f... på tide å prøve no litt annet på lan eller? Unreal tournament 2003 rocker en smule mere enn CS vil jeg nå sterkt påstå, selv om du ikke kan være terrorist da :p *1000

pfft.. CS rocker da villt fortsatt :wink:

Å bare arrangere no sånnt sørpå er litt "egoistisk" Ikke at de lengre nord ikke kunne klart å starte no lignende, men "There can only be one real TG!"

Ikke kan det bli bare en "real" TG, det kan bare bli en TG at all.

Arrangørene av TG har rett og slett ikke kapasitet til mer.

Årsaken til at TG holdes på østlandet er vel forøvrig at 1: Det er her det er størst etterspørsel og 2: Det er er de fleste arrangørene holder til.

Det er dog ingen som hindrer folk i nor å starte egne parties, så jeg ser ikke hvorfor det er "egoistisk" å holde TG på østlandet.

Lenke til kommentar

Hehe, prøv å arrangere no sånnt nordpå så de "finner ut" hva det er så skal jeg love deg at det melder seg like mange intresserte (Ja det bor faktisk folk med PC der også, jeg har sett en :p ). Jeg sier ikke de skal flytte TG rundt om kring, jeg er heller ikke særlig tradisjons sterk så om de har det en annen plass bryr ikke meg no særlig.

Er vel vanskelig nokk å ordne TG på Hamar om de ikke skal flytte alt, lukter trøbbel. Hadde sikkert vært kult for andre også å være med uten å måtte fly, kjøre, eller ta tog til andre enden av landet med masse stuff å dra på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...