Domino Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvor i all verden har du hørt dette?Ingen av TG-arrangørende vet dette selv, og HOA (hall-eierne) sier alltid at TG blir i skipet.. Pr-ansvarlig eller noe sånt. Har en sønn som er på TG hvert år! Men det var faren hans som bekreftet det. Arrangørene vil bare ikke si noe enda. Hør på hva pap.. uhm.. Bent sier nå.. Han vet hva han snakker om :wink: Domino@TGinfo Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 finnes vell ikke akkurat så mange andre lokaler i norge som har plass til like mange nerder da hehe Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 finnes vell ikke akkurat så mange andre lokaler i norge som har plass til like mange nerder da jodda, jeg skal bare rydde litt i kjelleren.. :wink: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 bare vent så skal jeg rydde på hdden og såfår alle plass Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg stoler ikke på noe annet enn gathering.org, men jeg håper uansett på Vikingskipet. Lillestrøm passer liksom ikke så veldig bra inn i transportplanene (far min jobber på Hamar) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Pr-ansvarlig eller noe sånt. Har en sønn som er på TG hvert år! Men det var faren hans som bekreftet det. Arrangørene vil bare ikke si noe enda. Jeg forstår ikke denne settningen jeg. Ut i fra det som du skriver så finnes det 2 mulige scenarioer. 1. Du er homo og har type som har en sønn. 2. Du er ei dame og har en type som har en sønn. Men, men. Det blir nok Vikingskipet i år også. Mener å husk at de har sett etter alternativer før, uten stort hell. Eller han glømte å skrive 'han' før 'har'. Hei tjukksau, kult hvis TG blir på Hamar, jeg kommer så sant jeg får billett, Tobias kommer også. Fikser du billett til deg (og Mats) i år? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 som sagt..plass...eller Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Altså... Jeg vet ikke hvor dere får disse ryktene ifra, men jeg kan bekrefte at The Gathering 2003, ikke blir på verken Hamar eller Lillestrøm, men på russerkaia i Kirkenes. Mer bestemt på en huge russerbåt, som kontinuelig vil reise imellom Russland og Kirkenes mens LANet pågår. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er mange steder som er like stort eller større enn Vikingskipet da. Sjølyst, Lillestrøm, flyhangarene på den gamle Gardermoen-flyplassen, Fornebu, diverse fjellhaller(men der får ikke vanlige folk innpass)+++ Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 finnes vell ikke akkurat så mange andre lokaler i norge som har plass til like mange nerder da Nei, men det finnes jo noen. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Problemet med å ha det i Norges Varemesse på Lillestrøm er vel mangelen på dusj etc. Dette fører da til dårlig hygene og det kommer til å lukt hamp av hele gjengen. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja og for et utvalg av mat (Ikke en dritt), men det er vel på grunn av arragørene av OsloLan. Håper det blir på Hamar, det blir vel litt tradisjon etterhvert? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja og for et utvalg av mat (Ikke en dritt), men det ervel på grunn av arragørene av OsloLan. Håper det blir på Hamar, det blir vel litt tradisjon etterhvert? Mvh,Stian Men det ville nok blitt bedre plass på Lillestrøm. Maten var arrangørense feil, ja. Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nei men slutt og kødd og funder så muy da glum_exspress sier jo at det ikke er bestemt enda.. det dere hørte at fetter til faren til broren til..... det holder ikke.. hvis ikke glum_exspress er fakr da..??? Mvh Kjetil S Lund Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi må da få lov til å diskutere fordelene / ulempene med de forskjellige stedene det mulig vil bli arrangert TG03? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hadde likt å se det bli på handle messa i lillestrøm da hadde jeg faktisk vurdert å dra. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det er mange steder som er like stort eller større enn Vikingskipet da. Sjølyst, Lillestrøm, flyhangarene på den gamle Gardermoen-flyplassen, Fornebu, diverse fjellhaller(men der får ikke vanlige folk innpass)+++ Sjølyst: Minre. Lillestrøm: Delt opp i flere haller Hangarer på Gardermoen: huh? Fornebu: Hvor da? I Telenors bygg eller de nedrevne hangarene? Fjellhaller: Nevn noen. Er nok ikke så lett som man tror. I tillegg må dere huske på at det er flere krav som stilles til en potensiell hall.. For å nevne noen: - Gode sanitær-anlegg (Toaletter og dusjer) - Strøm. LOTS of it. - Annen infrastruktur (fks. mulighet for mat-servering, soving, separate rom til medic/lager/etc, og mye mer. Dette utelukker i stor grad industrielle haller. -Domino@TGinfo Lenke til kommentar
Domino Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 nei men slutt og kødd og funder så muy da glum_exspress sier jo at det ikke er bestemt enda.. det dere hørte at fetter til faren til broren til.....det holder ikke.. hvis ikke glum_exspress er fakr da..??? Mvh Kjetil S Lund Gloom er ikke fake. -Domino@TGinfo Lenke til kommentar
Domino Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Vi må da få lov til å diskutere fordelene / ulempene med de forskjellige stedene det mulig vil bli arrangert TG03? For all del, diskuter så mye dere vil.. det er bare bra Det er dog ingen vits i å hevde at fettern til broren til en dama di kjenner sier det blir på ****** .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå