Gå til innhold

TG 03 blir på Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er like forbauset over at det hvert år er "en som kjenner en som har snakket med en som vet om noen som kanskje har hørt fra en som ..." osv. ang. TG. Som det er blitt sagt -en million- ganger tidligere; den offisielle informasjonen om The Gathering finner dere på www.gathering.org, og alt som blir sagt på diverse forums, IRC etc. er hearsay, og ikke bekreftet.

Som en av hovedarrangørene bak TG vil jeg gjerne informere om at det -ikke er bestemt- hvor TG 2003 skal avholdes og at dere bør følge med på www.gathering.org om dere ønsker å holde dere oppdatert, ikke følge med i threads started av folk som liker å være pop på web-forums.

PS! Denne brukeren ble lagd i ens ærend for å svare på dette innlegget, og jeg har ingen intensjoner om å holde meg aktivt oppdatert på hva som skjer videre i dette forumet. Om noen har spørsmål ang. TG foreslår jeg at dere bruker websiden vår (www.gathering.org, fortsatt :) eventuelt sender meg en mail på [email protected] om det er noe -arrangementsmessig- som er uklart. Spørsmål om når billettene kommer ut eller om jeg kan si hvor TG skal være vil bli ignorert, men andre forespørsler mottas gjerne. :)

Lenke til kommentar

Nei, det står ikke på www.gathering.org fordi -det ikke er bestemt enda-,

logisk nok. Det er vel ingen av dere som inviterer til fest hos naboen uten å ha sjekka med han om han er hjemme først..? :)

The lesson is; når informasjonen er klar, vil den bli annonsert. Punktum.

Lenke til kommentar
Jeg er like forbauset over at det hvert år er "en som kjenner en som har snakket med en som vet om noen som kanskje har hørt fra en som ..." osv. ang. TG. Som det er blitt sagt -en million- ganger tidligere; den offisielle informasjonen om The Gathering finner dere på www.gathering.org, og alt som blir sagt på diverse forums, IRC etc. er hearsay, og ikke bekreftet.

Som en av hovedarrangørene bak TG vil jeg gjerne informere om at det -ikke er bestemt- hvor TG 2003 skal avholdes og at dere bør følge med på www.gathering.org om dere ønsker å holde dere oppdatert, ikke følge med i threads started av folk som liker å være pop på web-forums.

PS! Denne brukeren ble lagd i ens ærend for å svare på dette innlegget, og jeg har ingen intensjoner om å holde meg aktivt oppdatert på hva som skjer videre i dette forumet. Om noen har spørsmål ang. TG foreslår jeg at dere bruker websiden vår (www.gathering.org, fortsatt :) eventuelt sender meg en mail på [email protected] om det er noe -arrangementsmessig- som er uklart. Spørsmål om når billettene kommer ut eller om jeg kan si hvor TG skal være vil bli ignorert, men andre forespørsler mottas gjerne. :)

Si hva du vil.

Med jeg garanterer at TG blir på Hamar :D

Lenke til kommentar
finnes vell ikke akkurat så mange andre lokaler i norge som har plass til like mange nerder da  :p

Vell den nye varemessa i Lillestrøm er vell stor nok.

mmm.. er problemer med strøm også da, var på rykkinn for _mange_ år siden da jeg var en liten drittunge, har et par kompiser som var der, der gikk strømmen ganske ofte :p

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som har snakka med noen av arrangørene og de fortalte at TG 03 blir på Hamar i Vikingskipet :D

Hvor i all verden har du hørt dette?

Ingen av TG-arrangørende vet dette selv, og HOA (hall-eierne) sier alltid at TG blir i skipet..

Lenke til kommentar

Hvor i all verden har du hørt dette?

Ingen av TG-arrangørende vet dette selv, og HOA (hall-eierne) sier alltid at TG blir i skipet..

Pr-ansvarlig eller noe sånt. Har en sønn som er på TG hvert år!

Men det var faren hans som bekreftet det. Arrangørene vil bare ikke si noe enda. :D

Lenke til kommentar

Fatsheep: Jeg sier det igjen. Du -kan- ikke garantere noe, ganske enkelt fordi du ikke er en del av TG-organisasjonen (som har et styre på seks personer, jeg er en av dem, du er ingen av dem).

Alle andre: Gjør som Mr. Hassan sier - stol på offisiell informasjon fra www.gathering.org, ikke fra løse rykter fra folk som vil bli populære på forums.

Lenke til kommentar
Pr-ansvarlig eller noe sånt. Har en sønn som er på TG hvert år! Men det var faren hans som bekreftet det. Arrangørene vil bare ikke si noe enda. :D

Jeg forstår ikke denne settningen jeg. Ut i fra det som du skriver så finnes det 2 mulige scenarioer. 1. Du er homo og har type som har en sønn. 2. Du er ei dame og har en type som har en sønn.

Men, men. Det blir nok Vikingskipet i år også. Mener å husk at de har sett etter alternativer før, uten stort hell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...