Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg vil gjerne klippe vekk noe fra en mpeg-fil på 3.24 GB. Jeg prøvde først å gjøre dette i Vegas, men vegas bruker timevis på å rendre ferdig, samt at bildekvaliteten hadde tapt seg i det nye filmklippet. Jeg har prøvd alle mulige typer render-instillinger i vegas, og det ser ut som at kvaliteten blir dårligere etter rendring uansett hva jeg gjør. Jeg lurer derfor på om det finnes en måte jeg kan klippe vekk noe fra filmklippet, uten å måtte rendre om igjen. Jeg godtar også en løsning der jeg må rendre om igjen, så lenge kvaliteten holder seg like god før og etter rendring. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 I Magix Movie Edit Pro, som jeg bruker, har vi et valg ved rendring av MPG-filer, 'Smart Rendering', der programmet tilsynelatende 'hopper over' rendringen og går direkte til brenneprosessen. --- Bare det som måtte være 'ubehandlet' blir rendret på nytt. Kvaliteten blir følgelig ikke endret. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 I Magix Movie Edit Pro, som jeg bruker, har vi et valg ved rendring av MPG-filer, 'Smart Rendering', der programmet tilsynelatende 'hopper over' rendringen og går direkte til brenneprosessen. --- Bare det som måtte være 'ubehandlet' blir rendret på nytt. Kvaliteten blir følgelig ikke endret. Vegas har også den funksjonen, men tror kanskje det ikke gjelder MPG-filer, da Vegas er laget for redigering av DV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå