abarat Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hei, eg har et problem angående det trådløse nettverket vi har hjemme, vi har 3 bærbare enheter som fungerer og som kan bruke internett, men den ene stasjonære pc vi har hjemme går det ikke med, den kan finne det trådløse nettverket og koble seg på men den kan ikke bruke internettet, det står at den mangler en nettverksnøkkel, eg har passord og det var ikke problemet og kodene fra under modemet. så står litt fast her. ka kan eg gjere, ale datamaskinene har de samme innstillingene.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Kunne du si noe om hvilket operativsystem du har og evt. hvilken trådløs ruter du har. Når du sier nettverksnøkkel, hvilken kryptering er det satt på den trådløse ruteren og er det riktig nettverksnøkkel du bruker? (Ble mange spm. dette, men det kan være greit å få en liten oversikt) Endret 17. november 2007 av norbat Lenke til kommentar
abarat Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 den gamle nettverks nøkelen er slettet( tror eg..) den er satt opp slik at den automatisk skal kunne finne nøkkelen, den finner den også, det står at eg er tilkoblet men begrenset slik at eg ikke kan bruke nettet, men dataen registrerer at eg er kobet til, fatter det ikke, har ikkje so alt for god greie på ditta, men eg skal no forsøke,, opperativsystem: zyxel prestige 600 series tråløse ruteren: zyxel wireeless broadband router. kryptering:? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du kan jo prøve å resete routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå