dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 1. På sider der Windows Media Player blir brukt til å spele av video (tv2sumo, vgtv, bttv osv.) klarer eg ikkje å åpne den, verken i explorer, firefox, opera eller safari. Det funka lenge greit i alle nettlesera men etterkvart så rauk det i firefox, og så tilslutt i explorer. Fila blir lasta inn, dvs "kobler til...", "åpner media...", før den berre stoppar på klar, og vil ikkje bli spelt av. Youtube og dagbl.tv fungerer heilt fint. WMA funker heilt fint i vanlig avspelingsmodus i windows (har installert windows vista condec pack). 2. Så har eg eit problem med mediaavspeling med Winamp. Med jevne mellomrom klikker winamp, dvs at windows kjem med ei melding om at "Winamp har slutta å fungere". Dette kan skje når som helst, men oftast når den skiftar sang, eller eg åpnar ny fil. Nokken som har ei løysing på problema? mvh. Sigg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja . Gå inn i kontroll panel - default programs - og tilbakestilt alt til default. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Ja .Gå inn i kontroll panel - default programs - og tilbakestilt alt til default. Har norsk versjon av vista, og finn ikkje denne instillinga der, så kva blir veien å gå då? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Default oversettes til Standard Programs oversettes til Programmer. Ikonet ser slik ut: Endret 17. november 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå