VisualStudio Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Installerte Fedora core 8 i stad. Men under installasjonen ble jeg ikke bedt om å lage en bruker som jeg blir i Ubuntu. Har aldri brukt Fedora, men, når jeg restarter maskina får jeg ikke opp noen bruker i lista. Jeg har jo heller ikke oppgitt noen brukernavn å taste inn. Prøvde å fyre opp i LiveCD, og lage en bruker, men den fungerer jo selvsagt ikke når jeg booter fra harddisken. Noen som kan hjelpe meg? Endret 17. november 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du skal ha blitt spurt om å lage ett rood passord under installasjonen, prøv å logg på med root og det passordet. Så skal du kunne opprette nye brukere. Og som en liten pirk, så droppet Fedora "Core" når versjon 7 kom. Det heter kun Fedora 8. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Lurte jeg på og Det skal ejg prøve Takk takk Edit: Det funket ikke her Funket det for deg, Visualstudio? Edit2: Jo, forresten Endret 17. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Canute Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Samme skjedde med meg da jeg prøvde betaen. Men da jeg rebootet fikk jeg en masse spørsmål (og om en ny bruker) rett før jeg skulle logge inn. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jo, det fungerte. Takker ;D Endret 17. november 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå