Cutthroat Bill Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Åh dæven... Trodde det kanskje var morsomheter. Så feil man kan ta. Endret 24. november 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Den magnus si side var dårlig... Viste nesten at dei kom... Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hm.. Rart du visste det i en tråd som handler som screamers. Ellers er den sykt bra. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Dritbra,jeg synes ikke den var så ond,men jeg hadde kun lyd i headsettet som lå ved siden av meg... Men damen min derimot,jeg sa til henne at det var noe hun måtte se og skrudde lyden på høyttalerne bra opp! Fy f så sint hun ble! Endret 18. november 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
rogerreit Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 å søren. har for svakt hjerte for sånt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 å søren. har for svakt hjerte for sånt. Man skulle ikke tro det med tanke på avatar'en din.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Anbefaler ikke å skremme noen av det motsatte kjønn, de blir grettne ^^ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Her studerer jeg filmen helt ukritisk til noe slik og plutselig kommer denne greia opp. Faen jeg ble skremt. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 screamers er ikke morsomme (seriøst), gjør at jeg ikke tør å se på noen filmsnutter og ihvertfall ALLTID leser nedover tråden før jeg ser på.. Enig, blir paranoid og er forsiktig med å se på alle filmklipp en stund etterpå :S Lenke til kommentar
hauska Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Fy faen som jeg skvatt!!! Hadde ikke forvendt det der!! Lenke til kommentar
hauska Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg måtte bare vise den til min lillebror på 8 år. Sa ikke en dritt om vha som skulle skje, han visste ikke at det var med et spøkelse en gang! Jeg trode ikke se den en gang til så jeg så bare på han. Han sto helt rolig med et lite smil og spurte hvorfor stolen gynget av seg selv, og når skreameren kom spurte han hva det var. Han sto helt rolig hele tiden med et lite smil. Irriterer meg at jeg er mer lettskremt enn han!! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva? Reagerte ikke lillebroren din på en screamer? O.o Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hjelp! Det skulle ikke vært lov med sånt,står det ikke noe i retningslinjene om dette. Endret 24. november 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg måtte bare vise den til min lillebror på 8 år. Sa ikke en dritt om vha som skulle skje, han visste ikke at det var med et spøkelse en gang! Jeg trode ikke se den en gang til så jeg så bare på han. Han sto helt rolig med et lite smil og spurte hvorfor stolen gynget av seg selv, og når skreameren kom spurte han hva det var. Han sto helt rolig hele tiden med et lite smil. Irriterer meg at jeg er mer lettskremt enn han!! Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Aldri møtt slike lettskremte folk som dere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Satt å hørte på de avslappende og sødmefullene tonene til Stanley Jordan. AAAAHHH! Faen, Jarmo, nå gikk du for langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå