cyclo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jarmo, du er ond Takk for kompliment. Medfødd defekt, ser du... Ole hyvä Hehe. Jeg pleier å være svært flink å unngå sånne skremmevideoer, men siden det var du som hadde postet tenkte jeg ikke over muligheten en gang, og plutselig satt jeg der med hjertet i halsen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hehe, skjønte det Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 ..Det var en bil som kjører nedover en liten vei og alt ser helt normalt ut og plutselig! .. haha, husker jeg så den. så skvatt jeg så mye at jeg falt bakover på stolen mens venninna mi lå også på gulvet - av latter Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg har slettet et par innlegg. hold dere til nynorsk eller bokmål folkens. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hah. Jeg er tanke leser. Jeg følte den skule komme jah. (Snakker om flaks, jeg hadde blit skremt for livet.) Endret 17. november 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg blir aldri skremt av slike, fordi det er så åpenbart... Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg ser på. Så begynner gyngestolen å gynge, så jeg kliner ansiktet inn til skjermen og ser om det var noe der jeg hadde oversett, og studerer bildet grundig. Så plutselig! Å fy faen som jeg skvatt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) jeg har slettet et par innlegg som inneholdt off topic. Endret 18. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg husker et sånn screamer-spill, hvor man skulle føre en prikk gjennom noen labyrinter, og til slutt, på tredje level kommer det jævla exorcist trynet opp, selfølgelig med et skrik i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Faen ta deg Jarmo, der gikk cola'en min til helvete, og NESTEN tastaturet -.- Endret 17. november 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det var ikke spøkelse. Det var Jarmo. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg har slettet et par innlegg. hold dere til nynorsk eller bokmål folkens. Første gang jeg har sett en moderator slette et innlegg til en annen moderator. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hater det! At moderatorer sletter innleggene til andre moderatorer? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hater det! At moderatorer sletter innleggene til andre moderatorer? Nei, at jeg ikke klarer å la vær å se slike filmer... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hadde ikke på lyd, men skvatt likevel. Yey. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg husker et sånn screamer-spill, hvor man skulle føre en prikk gjennom noen labyrinter, og til slutt, på tredje level kommer det jævla exorcist trynet opp, selfølgelig med et skrik i bakgrunnen.. Ja den har eg hatt det mye morro med. Gå på Google og søk på "lab.swf" Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skjønte at det var noe slikt så jeg skrudde volumet _nesten_ helt av og gjorde med klar til å ikke skvette, men hvor inn i helvette jeg skatt. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hehe, eg har hatt det såååå gøy med den der Kan for eksempel sette webcamen på opptak før du gir datan til noen som skal prøve Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spolte til slutten med en gang. Screamers kommer så ofte nå at de er forutsigbare. Før tenkte man aldri over det. http://www.rabailkal.com/ Kos dere :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå