Caos King Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei alle sammen Noen som kan fortelle meg hva som skal gjøres på 120 000km service på Audi A6 2.5 Tdi, 2000 modell. Fikk pris hos merkeverksted på 25 000,- så jeg lurer fælt på hva det er de gjør på servicen. Hvis noen har peiling på dette og eventuelt kunne lagt ut en liste blir jeg meget takknemlig. God helg alle sammen! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fikk pris hos merkeverksted på 25 000,- så jeg lurer fælt på hva det er de gjør på servicen. ahahaha..... 25 hakk ja Hva er motorkoden din? skjønner ikke hva som trekker prisen så mye opp... Det blir vel bytta olje,oljefilter,pollenfilter,dieselfilter,luftfilter,br.veske,forsteveske,vannpumpe,reg.re m, løpehjul. Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ...og muligens hydraulspenner. Den er dyr. Lenke til kommentar
Bjorr Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sånne servicer er dyrt på merkeverksted. Prøv å sjekk på andre verksteder. Tror prisen kommer til å bli en del mindre, de gjør like bra arbeid de. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Husker ikke hva som er så spes med dem... sitter det en pumpereim i bakkant av motoren? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Husker ikke hva som er så spes med dem... sitter det en pumpereim i bakkant av motoren? Dem er glad i å tygge på kamakslene hvertfall. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ja det er dem også... nam nam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå